Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان پس از مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی در جمع خبرنگاران گفت: امروز مجمع فدراسیون دوومیدانی برای سالهای ۹۷ و ۹۸ برگزار شد و گزارش عملکرد حسابدار، خزانه دار و بازرس ارائه شد و به تصویب رسید. امیدواریم در چهار سال آینده شرایط دوومیدانی خوب و بهینه باشد که اگر به جایگاه واقعی اش برسد می‌تواند جهشی در مدال آوری ورزش ما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نژاد در خصوص گزارش حسابرس و خزانه دار فدراسیون دوومیدانی گفت: به صورت روتین نکاتی وجود دارد و ما هم تذکراتی را می‌دهیم تا برطرف شود.

وی در خصوص مشکلات ورزشکاران دوومیدانی عنوان کرد: قطعاً وزارت ورزش با توجه به اولویت دار بودن دوومیدانی حمایت زیادی از این رشته دارد و بودجه این فدراسیون هم نسبت به بسیاری رشته‌ها بالاست. این وظیفه فدراسیون است که مشکلات ورزشکاران را برطرف کند.

معاون وزیر ورزش درباره قرارداد مربی احسان حدادی عنوان کرد: من در مورد جزییات قرارداد تک تک ورزشکاران اطلاعاتی ندارم و باید از خود رییس فدراسیون سوال کنید.

علی نژاد در خصوص شرایط اردوی ورزشکاران عنوان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افراد با آزمایش منفی می‌توانند وارد اردو شوند. عمده اردوها آغاز شده است و فدراسیون پزشکی پروتکل‌ها را برای برگزاری تمرینات و اردوها بررسی می‌کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت پرونده جودو ایران در دادگاه عالی ورزشی تصریح کرد: بعد از تعلیق جهانی جودو شکایتی توسط فدراسیون به دادگاه عالی ورزش ارائه شد و در اواخر شهریور در جلسه دادگاه یک ماه به طرفین فرصت دادند تا با مذاکره مشکل حل شود. علیرغم حسن نیت فدراسیون جودو، متاسفانه مجموعه فدراسیون جهانی بر همان شروط گذشته تاکید داشت که شروط غیر قانونی و خلاف اساسنامه است. در نهایت طرفین اعلام کردند که توافقی صورت نگرفته و منتظریم تا ببینیم رای دادگاه عالی ورزش به چه صورت خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات تیراندازی هم گفت: اختلاف نظراتی بین سرمربی تیم ملی تفنگ و فدراسیون به وجود آمده است. جلسات متعددی برگزار شده است و در حال رایزنی هستیم که به نظرم مشکل حل نشدنی وجود ندارد.

کد خبر 5062236

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد محمد نادری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون والیبال والیبال مهدی رسول پناه معاون وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر