Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر دوشنبه در جمع خبر نگاران، از تشدید وضعیت کرونا در برخی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: براساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا وضعیت بیماری کرونا در دو شهرستان ایلام و ایوان از استان ایلام از حالت قرمز به حالت فوق خطرناک سیاه تبدیل شد.

وی در ادامه از اعمال محدودیت‌های جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان‌های پرخطر ایلام و ایوان گروه شغلی ۲ و ۳ و ۴ تعطیل و حضور کارمندان تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مناطق سیاه (شهرستان‌های ایلام و ایوان) حتی اگر وضعیت کارمندان در ابتلا به بیماری و یا داشتن علائم و بیماری زمینه‌ای وضعیت حادتری داشتند مجاز هستند میزان حضور کارمندان را بیشتر از میزان مذکور کاهش دهند و کارها را از طریق دورکاری انجام بدهند.

استاندار ایلام در ارتباط با زمان اعمال محدودیت‌های جدید گفت: این محدودیت‌ها ها از امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

وی در ادامه از منع تردد رفت و آمد برای خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهر ایلام خبر داد و بیان کرد: براساس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه این محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام مرکز استان اعمال خواهد شد و تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5062291

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر هفته وحدت گرگان کرمانشاه یوم الله 13 آبان شهرکرد پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل ایلام و ایوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم

جاده نشتیفان - قائن یکی از جاده‌های اصلی بین شهر مشهد تا شهر بیرجند محسوب می‌شود به همین جهت تردد در این جاده بسیار زیاد است، اما از وضعیت مناسبی برخوردار نیست. یکی از مشکلات اصلی این جاده باریک و خطرناک بودن آن است از سوی دیگر روکش آسفالت آن نیز نیاز به ترمیم دارد.

یک موضوع دیگر که اهمیت این جاده را زیاد می‌کند وجود بزرگترین معدن خاک آهن ایران است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت جاده را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران