Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سیدروح الله ابطحی عصر در نشست مشترک  خبری فرماندار، فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی استان منعقد شده تا سپاه و بسیج شهرستان اماکن و محلات شهرستان را ضدعفونی کرده و ماسک و دستکش مورد نیاز شهرستان را تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ایجاد کارگاه‌های خانگی تولید ماسک تصریح کرد: در حال حاضر مواد اولیه برای تولید ماسک به بانوان آموزش‌دیده ارائه شده و آنها به صورت کارگاه‌های خانگی ماسک مورد نیاز شهرستان را تهیه می‌کنند و تاکنون مشکلی در تامین مواد اولیه و تولید ماسک نداریم.
فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر درباره رزمایش «کمک مومنانه» شهرستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا در استان و شهرستان پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری خیرین و نیکوکاران تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان توزیع کرده است.
وی بیان داشت: در راستای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری برای به میدان آمدن دوباره مردم برای کمک مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر یک‌هزار بسته معیشتی دیگر در هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) بین نیازمندان توزیع می‌شود.
* 20 نانوایی آزادشهر به سوخت فسیلی مجهز شدند
فرماندار شهرستان آزادشهر در این نشست گفت: در شهرستان آزادشهر ۱۴۶ نانوایی فعال بوده که به منظور اجرای پدافند غیرعامل ۲۰ نانوایی شهر در ۲۰ نقطه به سوخت فسیلی مجهز شدند.
سید رسول حسینی اظهار کرد: در حوزه تامین آرد با کیفیت شهرستان برای نانوایی‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد ولی با نانواهایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند قاطعانه برخورد می‌کنیم.
وی تصریح کرد: اخطارهای شفاهی مبنی بر رعایت بهداشت در نانوایی‌ها برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا داده شده و از امشب گشت‌های شبانه‌روزی بر این صنف نظارت خواهند داشت و در صورت تخلف واحد صنفی مورد نظر پلمب می‌شود.
وی با تاکید بر عدم برگزاری مراسمات عزا و عروسی در شهرستان خاطرنشان کرد: متاسفانه روند تعداد بستری‌شدگان مشکوک به بیماری رو به افزایش بوده و ما از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم تا هیچگونه مراسم عزا و عروسی برگزار نکرده و همچنین در اینگونه مراسمات حضور پیدا نکنند.
فرماندار شهرستان آزادشهر بیان داشت: از هر طرح ایده و پیشنهادی که منجر به کنترل و یا مقابله با این بیماری شود استقبال می‌کنیم و از مردم عزیز می‌خواهیم تا از تردد غیرضروری در اجتماعات پرهیز کرده تا شاهد قطع زنجیره بیماری باشیم.
* 150 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند آزادشهری اهدا شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در این نشست خبری اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال پنج نفر از داوطلبان این آزمون در رشته پزشکی، ساخت اعضای مصنوعی بدن و پرستاری، ۲۹ نفر در دانشگاه فرهنگیان و چهار نفر در دانشگاه‌های معتبر دولتی سراسر کشور قبول شدند.
وی تصریح کرد: در کشور ۱۱ قطب در رشته‌های مختلف تحصیلی وجود دارد که در مراکز استان‌ها فعال بوده و قطب ادبیات و علوم انسانی تنها قطبی است که به‌جای مرکز استان در شهر آزادشهر دایر بوده و رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده است.
قربانعلی بذرافشان گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۴۵۰ بسته کامل لوازم‌التحریر توسط خیرین، فرهنگیان و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده همچنین ۲۲۵ بسته معیشتی و ۵۰۰ بسته بهداشتی بین جامعه هدف نیازمند توزیع شده است.
وی بیان داشت: با مشارکت نیکوکاران و فرهنگیان خیر و کمیته امداد ۱۵۰ دستگاه تبلت تهیه و خریداری شده و بین دانش آموزان محروم توزیع شده است.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه آموزش آزادشهر شهرستان آزادشهر بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد