Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:35:55 GMT

تب و تاب منصوریان برای پیروزی ار اولین بازی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۰۷۴۷

تب و تاب منصوریان برای پیروزی ار اولین بازی(عکس)

علیرضا منصوریان باز هم نتوانست در اولین هفته لیگ برتر به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از روز نخست از اولین هفته لیگ بیستم، تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


تراکتور که این دیدار را هجومی آغاز کرده بود و حملاتی را بر روی دروازه نفت مسجدسلیمان تدارک دیدند ولی شاگردان علیرضا منصوریان در رسیدن به امر گلزنی ناکام بودند تا بدین صورت، منصوریان و تراکتور در راه رسیدن به اولین سه امتیاز خود، ناکام باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته عجیب و تکراری در مورد علیرضا منصوریان، ناکامی او در هفته های نخست رقابت های لیگ برتر است. علیرضا منصوریان اولین‌ بار با پاس همدان هدایت یک تیم لیگ ‌برتری را تجربه کرد. این سرمربی جوان در نخستین تجربه از هفته اول لیگ نهم روی نیمکت پاس نشست با این حال موفق نبود. او در نخستین تجربه لیگ برتری خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب استیل آذین پرمهره شد. فریدون زندی و علی کریمی در آن دیدار برای استیل آذین گلزنی کردند.


منصوریان در لیگ چهاردهم هدایت نفت تهران را برعهده گرفت. او در هفته نخست به مصاف پرسپولیس رفت که آن دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید. پیام صادقیان برای پرسپولیس و غلامرضا رضایی برای نفت تهران در آن بازی گلزنی کردند.


علیمنصور در لیگ پانزدهم در اولین هفته لیگ با نفت به مصاف تراکتورسازی رفت که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا او در راه کسب پیروزی در هفته اول، همچنان ناکام باشد.

 


منصوریان سپس راهی استقلال شد ولی در دو لیگ شانزدهم و هفدهم بازهم در هفته اول ناکام بود. او در شانزدهمین دوره لیگ برتر در نخستین هفته مقابل نفت تهران با تساوی 1 – 1 متوقف شد. جابر انصاری برای استقلال و امیرارسلان مطهری، مهاجم کنونی آبی ها برای نفتی که علی دایی هدایتش را برعهده داشت، گلزنی کردند.


منصوریان در لیگ هفدهم نیز با استقلال و در شهر آبادان با یک گل مغلوب صنعت نفت شد. جاسم کرار بازیکن آن زمان صنعت نفت، از روی نقطه پنالتی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا رکورد شکست ناپذیری استقلال در هفته اول شانزده دوره قبلی لیگ برتر شکسته شود و آبی ها بالاخره در اولین دیدارشان، طعم شکست را بچشند.


حالا منصوریان با تراکتورسازی نیز در گام اول به پیروزی نرسید تا این رکورد منفی را همچنان با خود به همراه داشته باشد. تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر، مهمان نساجی خواهد بود که امروز با 3 گل از سد آلومینیوم اراک گذشت.

 

تراکتور علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور علیرضا منصوریان سرمربی علیرضا منصوریان لیگ برتر هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد

السد با پیروزی قاطعی که در دیدار برابر الشمال به دست آورد یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شد.

به گزارش مشرق، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند