Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد بسحاق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ امسال تکواندو، اظهار داشت: اگر شرایط برگزاری لیگ در سال‌ جاری برقرار شود، قطعا متفاوت با سنوات گذشته برگزار می‌گردد، چرا که شرایط کرونا تاثیرات بسزایی را در نحوه اقدامات و اجرائیات ایجاد کرده است. اگر فدراسیون با توجه به اقدامات بعمل آمده بخواهد لیگ برتر را برپا کند، بی شک تمهیدات لازم را در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌ها هم منتظر تصمیمات بعدی فدراسیون تکواندو خواهند بود. نهایتاً متناسب با تصمیمات مأخوذه، می‌توانیم شاهد برگزاری لیگ با شرایط ویژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه فتح صدر البرز برای اولین بار وارد لیگ برتر تکواندو مردان شده است، عنوان کرد: با توجه به وقت محدودی که در اختیار داشتیم، پیگیر بستن قرارداد با نفرات مورد نظرمان هستیم. به دنبال جذب نفراتی خواهیم بود که شایستگی فنی و قابلیت‌های فردی خوبی باشند تا در مسابقات لیگ فصل جاری از آنها استفاده کنیم. 

سرمربی تیم تکواندو صدر البرز در مورد مبالغ قراردادهای بازیکنان و مربیان نیز یادآور شد: در سنوات گذشته قراردادهایی که با قهرمانان منعقد می‌گردید، در شأن این عزیزان نبود. بر این اساس می‌بایست برای حل این مشکل با تصمیمات و اقدامات شایسته توسط فدراسیون و باشگاهها  تدبیری اتخاذ شود، چون در فدراسیون منابع و ابزارهای خوبی را داریم. اگر به درستی از آن بهره ببریم، می‌توانیم در بعد منابع مالی و اقتصادی شرایط ایده‌آل تری را داشته باشیم. باشگاه فتح صدر البرز با توجه به تصمیماتی که در کمیته فنی گرفته شده، سعی دارد با تنظیم قرارداد مفید و در خور شأن قهرمانان عزیزمان، بتوانیم تا اندازه ای دغدغه و فشار روانی عزیزان‌مان را مدیریت کنیم.

بسحاق افزود: اقدامات خوبی در انعقاد قراردادهای بازیکنان انجام گرفته است، تا در زمان باقی مانده و برنامه ریزی‌هایی که مد نظر داریم، شرایط ایده آل تری در این بخش رقم خواهیم زد. 

مربی تیم ملی تکواندو در مورد وضعیت ملی‌پوشان المپیکی نیز خاطرنشان کرد: پس از آنکه توانستیم دو سهمیه را کسب کنیم، می‌بایست خود را برای مرحله نهایی، یعنی زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های المپیک توکیو آماده کنیم. بر این اساس شرایط اردو را متناسب با سهمیه‌های به دست آمده، تنظیم و تدارک دیدیم تا روز المپیک. ان‌شاء‌الله بتوانیم ضمن اجرای کامل و دقیق برنامه های اردویی، نفرات را به سطح دلخواه و مدنظر، برسانیم تا در آوردگاه المپیک توکیو آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی در بهترین شرایط روانی و فیزیکی صاحب افتخارات ارزنده برای جامعه تکواندو و ورزش ایران شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو مربی فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی