Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری آذربایجان ‌غربی به مرزی بودن استان اشاره کرد و گفت با توجه به شرایط خاص استان وظایف بسیار متنوع و حساسی برای دادستان‌های مرزی تعیین شده است و این دادستان‌ها باید به پایانه‌های مرزی و گمرکات نظارت بیشتری داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی‌اکبر گروسی در جلسه پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه و رفع موانع تولید اظهار داشت: دستورالعمل ابلاغی قوه قضائیه یک دستورالعمل تکمیلی و تکلیفی بوده که حمایت مضاعف و با برنامه و عملگرا از سرمایه‌گذاری و تولید داخلی را مورد تاکید قرار داده و کمبودهای دستورالعمل قبلی را برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون در این راستا تکالیف و وظایف بسیار مهمی برای سازمان‌های تابعه و معاونت‌های دستگاه قضائی تعیین شده است که با اجرایی کردم آن، قدم‌های موثر و مهمی در رونق و جهش تولید، به ویژه حمایت از واحدهای تولیدی در استان برداشته می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه هم اکنون در کشور مباحث اقتصادی بسیار مهم و راهبردی است گفت: به ویژه اکنون که از نظر اقتصادی شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اعمال می‌شود، استقلال اقتصادی کشور بهای گرانی دارد که ایران آن را پرداخته و به هیچ وجه اجازه نداده تا اقتصاد کشور تحت تاثیر بیگانگان باشد.  

گروسی افزود: مقام معظم رهبری به درون گرا بودن اقتصاد کشور تاکید دارند و تاکید کردند که باید از وابستگی به نفت رهایی یافته و تولید داخلی را رونق دهیم و به همین منظور حمایت از سرمایه گذاری و تولید داخلی در دستورالعمل جدید از پنجره ای بازتر نگریسته شده و وظایف و تکالیف زیادی بر عهده دستگاه قضایی قرار گرفته که باید با هماهنگی و همدلی در این راه تلاش کرد.

دادستانی ایلام در واکنش به گزارش «تسنیم»: بهسازی خیابان "سعدی" باید کمتر از 3ماه تکمیل شوددادستان ‌مرکز استان اردبیل: کیفیت پخت نان به هیچ عنوان در اردبیل رضایت‌بخش نیستدادستان قزوین: مدیران دستگاه‌ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بازخواست می‌شوند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی به مرزی بودن استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص استان، وظایف بسیار متنوع و حساسی برای دادستان‌های مرزی تعیین شده است و این دادستان‌ها باید به پایانه‌های مرزی و گمرکات نظارت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از تکالیفی که در دستورالعمل مورد تاکید قرار گرفته مطالبه‌گری ستاد اقتصاد مقاومتی است که باید توسط دادستان‌ها پیگیری شود.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود