Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، در حساب توییتری خود نوشت: «‌از تغییر متن نویسنده فاخر کشورمان در کتاب فارسی پایه هفتم، متاسف شدم. (هرچند تغییر در دوره مسوولیت من نبوده است). در همان ماه های اول  مسوولیت، فرآیند دقیق، منسجم و حرفه ای را برای بررسی، و اصلاح  تغییرات تدوین و ابلاغ کردم تا مطمئن شویم که در آینده شاهد چنین مواردی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌همچنین از همکاران خود در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خواستم  تغییرات دو سال اخیر کتابهای درسی را بازبینی و اصلاحات لازم را در چاپ جدید اعمال کنند.»

اخبار مرتبط وزیر آموزش و پرورش از بازنگری رتبه‌بندی معلمان در دولت خبر داد واکنش وزیر آموزش و پرورش به انتشار اظهاراتش در رابطه با اعتراض معلمان به حقوق خود خبر خوب وزیر آموزش و پرورش در مورد رتبه بندی معلمان قالیباف: صدای معلمان شنیده شود/ آموزش و پرورش باید مردمی شود نه خصوصی آب پاکی وزیر آموزش و پرورش روی دست برخی معلمان غیر رسمی: استخدامتان نمی کنیم! آیا درآمد ماهانه 150 میلیاردی آموزش و پرورش از شبکه شاد صحت دارد؟ فرسوده بودن مدارس یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره پس گرفتن شکایت علیه یک معلم حکم شلاق برای معلم آموزش و پرورش با شکایت وزیر جزییات نامه هشدارآمیز نایب رئیس مجلس به وزیر آموزش و پرورش در مورد خطرات بازگشایی مدارس وزیر آموزش و پرورش: بازگشایی مدارس اثر تعیین‌کننده‌ای در شیوع کرونا نداشت وزیر آموزش و پرورش: توزیع سیم‌کارتهای دانش‌آموزی منتفی شد/ با مشکلات «شاد»مدارا کنید وزارت آموزش و پرورش: حضور معلمان درمدارس اجباری است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۱۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که با شعار «همه ما مدیون توییم» اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در سال‌جاری ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از مقام معلمان نمونه با حضور رؤسای قدیم آموزش و پرورش، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ‌ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم اردیبهشت ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان گفت: در این پویش دل‌نوشته و خاطرات دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر در استان گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در شبکه شاد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748636

دیگر خبرها

  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد