Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار محمدیه گفت: به منظور کاهش تبادل وجه نقد در شبکه حمل و نقل عمومی و پیشگیری از آلودگی در ایام کرونا، تاکسی های خطوط ناوگان حمل و نقل شهر محمدیه به دستگاه کارت خوان مجهز می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه  بررسی مشکلات رانندگان تاکسی خطوط چند گانه شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان ظهر پنجشنبه با حضور بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل محمدیه و نمایندگان خطوط تاکسی در صحن شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق قندی بخشدار محمدیه در این جلسه با بیان اینکه حمل و نقل نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد، اظهار داشت: توجه به تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی می تواند رفاه عمومی را بالا برده و زمینه رضایت مندی شهروندان را مهیا کند.

بخشدار محمدیه توجه به نیازها و مشکلات رانندگان خطوط حمل و نقل عمومی بویژه تاکسی را ضروری دانست و یادآورشد: با شناسایی و اولویت بندی مشکلات و نیازهای رانندگان باید تلاش کنیم دغددغه این قشر زحمتکش را برطرف کنیم تا این افراد بتوانند خدمات مطلوبتری به مردم ارائه کنند.

وی گفت: هزینه تامین لاستیک خودرو، لوازم یدکی و تعویض روغن برای رانندگان سنگین است و در کنار کمک به تامین قطعات ارزان قیمت لازم است نسبت به پرداخت تسهیلات بازسازی و خرید خودروهای فرسوده اقدام شود.

قندی در خصوص گلایه رانندگان نسبت به نحوه بازرسی خطوط مختلف تاکسی رانی در محمدیه و مهرگان تاکید کرد: باید  مسئولان نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و با ساماندهی امور این دغدغه را رفع کنند.

بخشدار محمدیه اظهارداشت: در هفته آینده واحد بازرسی سازمان نسبت به سرو سامان دادن خطوط تحت پوشش ناوگان حمل و نقل محمدیه اقدام خواهد کرد تا بخشی از درخواستهای رانندگان پاسخ داده شود.

وی افزود: برای جذب رانندگان در سیستم تاکسیرانی بویژه در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی باید آزمون و گزینش لازم صورت گیرد تا افراد واجد شرایط و صلاحیت وارد این مجموعه شوند.

قندی یادآورشد: مسئولان سازمان حمل و نقل شهر محمدیه لازم است نسبت به ساماندهی و بازنگری در ایستگاه های تاکسی در مسیر قزوین به محمدیه و قزوین به ناحیه شهری مهرگان اقدام جدی کنند.

بخشدار محمدیه در خصوص اصلاح نرخ  کرایه های  تاکسی هم گفت: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی دشواری که به مردم تحمیل شده لازم است در تعیین نرخ های جدید انصاف هم رعایت شود تا به رانندگان و شهروندان ظلمی نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل بخشدار محمدیه حمل و نقل شهر شهر محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند