Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «مشکل آنتن دهی ایرانسل در شهر ایردموسی» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری از مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور کارشناسان جهت پایش اینترنت ایردموسی

مدیر کل  ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از حضور کارشناسان این اداره در شهر ایردموسی و بررسی وضعیت اینترنت این شهر خبرداد و اظهار کرد: در این پایش سرعت اینترنت منطقه قابل قبول ثبت شده است.

 بهروز رزمی با بیان اینکه کارشناسان اداره با حضور در شهر ایردی موسی، پایش  یک ساعته اینترنتی را انجام داده و سرعت اینترنت منطقه را قابل قبول گزارش دادند افزود: شهر ایردموسی به شبکه «adsl»  وصل بوده و دکل‌های شرکت همراه اول و ایرانسل در آن جا نصب شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارفارس که اهالی از عدم آنتن دهی ایرانسل و نبود دکل ایرانسل گلایه  کرده‌اند، بیان داشت: در خصوص دکل ایرانسل که باید بگویم دکل ۲ سال پیش حد فاصل یک تا ۲ کیلومتری این شهر و دکل همراه اول در داخل شهر با سرعت فورجی نصب شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: در حوزه اینترنت در کل دنیا یک قسمتی به‌نام نقطه کور وجود دارد یعنی ممکن است حتی در منطقه‌ای اینترنت ضعیف باشد و رفع این مشکل می‌طلبد bts نصب شود.

رزمی اضافه کرد: گاها به تشخیص اپراتور نیاز می‌شود در منطقه یا محله یا خیابانی و ... دکل نصب شود ولی خود مردم استقبال نکرده و مانع می‌شوند البته این منع شدن شاید به‌علت تششعات مضر دکل باشد.

این مسؤول در پاسخ سوال خبرنگار فارس که اهالی گفتنه‌اند که «برای آنتن دهی ایرانسل باید به پشت بام برویم» ااذعان داشت: البته برای رفع دقیق و نظر کارشناسانه باید دقیقا منطقه ای که آنتن‌دهی ضعیفی دارد مطرح شود و این وضعیت بیان شده در خصوص اینترنت می‌تواند به علت قرار گرفتن منطقه در نقطه کور دکل نیز باشد.

رزمی در ادامه پاسخ این سوال که برای رفع بهتر مشکل با توجه به وجود نقطه کور گفت: بهترین و راحت‌ترین راه این است که در صورت بروز چنین مشکلاتی در سطح استان، هم استانی‌های عزیز با سامانه ۱۹۵ تماس گرفته و پیگیر مشکلات اینگونه باشند تا با بیان طول و عرض جعرافیایی اقدامات لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به وضعیت اینترنت شهر ایردموسی گفت: این شهر مدت‌هاست که دارای adsl با سرعت ۴ونیم است و اهالی می‌توانند با خرید مودم از این خدمات هم بهره ببرند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در مناطق روستایی پوشش اینترنتی بالای ۷۰ درصد و شهری بالای ۹۰ درصد طبق استاندارهای کشوری وجود دارد اذعان داشت: در طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار باید از امکانات اینترنت بهره ببرند و در مناطق شهری هم باید پوشش بالای ۹۰درصد باشد.

وی به شهرک‌های تازه تاسیس شده نیز اشاره کردو گفت: با تکمیل این شهرک‌ها زیرساخت‌های اینترنتی لازم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت فناوری اطلاعات ارتباطات مخابرات ایرانسل همراه اول خبرگزاری فارس شهر ایردموسی آنتن دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم