Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی پور با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه مسجد محمدرسول الله (ص)، گفت: این مسجد در روستای حاج خدیجه با همکاری خیرین در حال احداث است.

« مسام رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  با مشارکت واقف و خیّر نیک اندیش «حاج علی حیدر نوری زاده» با مشارکت فرزندان و اعضای خانواده به صورت مشارکت خانوادگی کار بازسازی این مسجد تکمیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: با همتی عالی و در خور تحسین این خیر پس از وقف یک قطعه زمین به مساحت ۲۷۰ مترمربع، عملیات عمرانی احداث یکباب مسجد مزین بنام (( محمد رسول الله ص )) آغاز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات عمرانی احداث این مسجد با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دست اقدام است.

 

رضایی افزود: با توجه به نبود مسجد این روستا  و روستاهای مجاور شامل عربان و چاه خندق، این خانواده نیک اندیش، علاوه بر انجام کارهای ساختمانی مسجد محمد رسول الله ص به صورت خانوادگی، برای تامین هزینه های احداث این مسجد، دو قطعه زمین مسکونی خود را به فروش رسانیده و هزینه آن را صرف خرید مصالح و فعالیت های عمرانی در راستای احداث این مسجد نموده اند.

 

وی ادامه داد: شبستان این مسجد در دو طبقه جهت اقامه فرائض دینی برادران و خواهران با سازه اسکلت بتنی، احداث شده و تاکنون عملیات های عمرانی اجرای تسطیح و خاکبرداری، پی کنی، فنداسیون، ستون ها، سقف طبقات، دیوارچینی و نصب درب ها و پنجره ها انجام پذیرفته و کارهای عمرانی نازک کاری کف و بدنه شبستان ها، محوطه سازی حیاط، عایق کاری پشت بام و تاسیسات برقی باقیمانده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: متاسفانه با توجه به افزایش قیمت ها، روند اجرای پروژه مسجد محمد رسول الله ص با تاخیر مواجه شده که، طی بازدید انجام گرفته، مقرر شد مساعدت هایی جهت تکمیل این پروژه به عمل آید.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش قیمت ها مشارکت خیرین مسجد محمد رسول الله ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075298 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان