Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:22:49 GMT

تامین نیاز بازار هرمزگان به سیمان خط قرمز است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۸۹۵۰۰

تامین نیاز بازار هرمزگان به سیمان خط قرمز است

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری یکشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت بررسی مسائل و مشکلات حوزه سیمان و آرد استان عنوان کرد: تامین نیاز بازار استان به سیمان خط قرمز است و ضروری است شرکت سیمان خمیر با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با حساسیت ویژه تحقق این مهم را دنبال کند.

حیدری عنوان کرد: با همه توان و ظرفیت از فعالیت صنایع در استان با رفع موانع و مشکلات احتمالی حمایت می شود ولی ضروری است صنایع نیز ابتدا به مردم استان خدمات مناسب ارائه کنند سپس اقدام به ارسال محصولات تولیدی به سایر استان ها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با وجود شرکت های بزرگ حمل و نقل و در هرمزگان ایجاد وقفه در زمینه حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان پذیرفته نیست.

به گفته حیدری، مردم هرمزگان از مزایای استقرار صنایع مختلف در استان بهره مند شوند، شرکت سیمان خمیر یکی از صنایعی است که انتظار است سیمان را قیمت متعارف و مناسب در مناطق مختلف استان توزیع کند.

معاون اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط برنامه ریزی مدون و هدفمندی برای سازماندهی حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان ارائه کنند. سپردن حمل و نقل سیمان به مناطق مختلف استان به شرکتی قوی بسیاری از مشکلات این بخش را مرتفع می کند.

وی تاکید کرد" نظارت بر عاملین توزیع سیمان در هرمزگان برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این زمینه دستگاه های مسئول وظیفه مهمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از خروج احتمالی آرد از استان جلوگیری به عمل آورند، ابرازداشت: نظارت بر فعالیت نانوایی ها در سطح شهرها و روستاهای استان از طریق فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای مدیریت تامین، توزیع و عرضه آرد و نان در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گیرد.

حیدری عنوان کرد: آرد سرمایه ملی و محصولی مهم در سبد خانوارهای ایرانی است و ضروری است از این سرمایه مهم به صورت ویژه صیانت شود.

کد خبر 5072513

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان سیمان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد هفته کتاب ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی مناطق مختلف حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۸۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900375

دیگر خبرها

  • پمپ هیدرولیک
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند