Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:43:25 GMT

۵ واحد صنفی متخلف در شاهین‌دژ پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۴۰۷۰

۵ واحد صنفی متخلف در شاهین‌دژ پلمب شد

امان‌الله نقدی روز ‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی شبانه روز گذشته چهار واحد قلیان سرا در بخش‌های "محمودآباد"، "کشاورز" و "احمد آباد" از توابع شاهین‌دژ توسط اکیب‌های مشترک این شهرستان که به صورت غیرمجاز به صورت شبانه فعال بودند، شناسایی و پلمب شدند.

وی ادامه داد: همچنین یک واحد نانوایی در سطح شهر به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور فرماندار شاهین‌دژ و دستور دادستانی این شهر تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تجمع و یا فعالیت صنف‌های خارج از دستورالعمل تعیین شده، مراتب را به شماره تلفن‌ ۱۲۴ گزارش دهند.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شوند.

گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

هم اکنون ۱۰ شهر آذربایجان‌غربی شامل ارومیه، پلدشت، چایپاره، خوی، شوط، سلماس، اشنویه، سردشت، میاندوآب و نقده در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و وضعیت شهرهای ماکو، چالدران، مهاباد، بوکان، تکاب، شاهین‌دژ و پیرانشهر نیز نارنجی است.

طی یک ماه گذشته، تعداد بستری‌های روزانه از ۲۰۰ نفر کمتر نشده که این امر نشان‌دهنده وضعیت نامناسب کرونایی در استان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی شاهین دژ ویروس کرونا آذربایجان غربی شاهین دژ اخبار کنکور آذربایجان غربی شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر