Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@14:20:14 GMT

عذرخواهی، مانع محرومیت فکری می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۸۶۰

عذرخواهی، مانع محرومیت فکری می‌شود؟

عذرخواهی سرمربی استقلال احتمال دارد در رای کمیته انضباطی این مربی بی تاثیر نباشد.

به گزارش شریان نیوز،در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای فولاد روز جمعه ۳۰ آبان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پس از پایان این بازی و هنگامی که محمود فکری (سرمربی تیم فوتبال استقلال) قصد داشت زمین بازی را ترک کند و به رختکن برود، الفاظ ناشایستی را بر زبان آورد.

این رفتار فکری با واکنش‌های زیادی از سوی بازیکنان، مربیان و مدیرعامل فولاد خوزستان مواجه شد و این باشگاه از فکری به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری را احضار کرد تا او در خصوص رفتار ناپسندش توضیح دهد.

امروز تیم‌های استقلال و ماشین سازی در چارچوب هفته سوم و در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که آبی‌های پایتخت با تک گل زیبای هروویه میلیچ موفق به شکست مهمان خود شدند.

در پایان این بازی، محمود فکری بابت الفاظ زشتی که در دیدار با فولاد به کار برده بود عذرخواهی کرد و بیان کرد افرادی که باعث شده اند آبروی او برود را نخواهد بخشید.

حال باید دید با توجه به عذرخواهی فکری در مقابل دوربین‌های تلویزیونی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این مربی را محروم خواهد کرد یا او با جریمه نقدی بخشیده خواهد شد؟

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی

وضعیت مبهم فدراسیون فوتبال اسپانیا و تصمیم دولت این کشور برای مداخله در امور آن نارضایتی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نابسامانی چند هفته‌ای فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از افشای فساد گسترده در این سازمان کم بود که اکنون بحث مداخله احتمالی دولت نیز مطرح شده که این موضوع ممکن است تبعاتی منفی برای فوتبال اسپانیا به همراه داشته باشد.

رئیس جدید فدراسیون هنوز منصوب نشده و نامزدهای اصلی تصدی این پست نیز همگی به دلیل احتمال نقش داشتن در پرونده فساد فعلاً تعلیق هستند. طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال این کشور و به ویژه دخالت دولت که برخلاف اساسنامه فدراسیون است، نارضایتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به همراه داشته و این می‌تواند منجر به محرومیت تمامی نمایندگان لالیگا از رقابت‌های اروپایی فصل آینده شود، اتفاقی که پس از وقوع جنگ اوکراین، برای نمایندگان فوتبال روسیه رخ داد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

محرومیت‌های ناشی از مداخله دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال این کشور اما به محرومیت نمایندگان این کشور از رقابت‌های باشگاهی محدود نخواهد شد و این احتمال وجود دارد که تیم ملی این کشور نیز از حضور در یورو 2024 و دوره بعدی لیگ ملت‌های اروپا نیز محروم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده