Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: یگان های ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت های خود انجام دهد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به لزوم هوشمندسازی عملیات های مختلف پلیسی در جامعه نوین و توسعه یافته امروزی، اظهار کرد: هوشمندی، زمان شناسی و دشمن شناسی از ویژگی های بارز و اصول محوری پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و پلیس ایران اسلامی هرگز نمی‌تواند بدون این اصول بنیادی، گوهر امنیت را به شایستگی حفاظت کند و اگر امروز امنیت کشور در سایه مجاهدت‌های این نیروی خدمتگزار تأمین و تضمین شده، به پشتوانه بصیرت دینی، انقلابی و سیاسی است که پلیس در بستر جامعه ایمانی و در سایه هدایت های خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پلیس باید با تقویت تجهیزات نوین و بومی و همچنین با استفاده از تاکتیک های به روز، مسیر پیشرفت را طی کند؛ یگان های ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت های خود انجام دهد.

سردار کرمی با بیان اینکه یگان ویژه در همه حال ارتقای توان رزم و آمادگی عملیاتی را در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: یگان های ویژه با برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم از آن خود کند، نقش رویکرد اجتماعی در انجام مطلوب ماموریت های محوله، مهم و تاثیرگذار است؛ این رویکرد باید در کنار ارتقای توان رزم و آمادگی عملیاتی روز به روز تقویت شود.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: آمادگی عملیاتی و هوشیاری، لازمه پیشبرد همه مأموریت ها است اما در این میان آموزش، رکن اصلی موفقیت برای انجام و فرجام مأموریت ها می باشد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه یگان ویژه در سراسر کشور همواره درصدد ارتقای سطح علمی، رزمی، آموزشی و توانمندی‌های خود است، اظهار کرد: تجربیات نشان داده است که توسعه دانش و توانمندی همگام با آموزش صحیح و به روز، اثر مطلوبی در انجام ماموریت ها و برقراری امنیت فراگیر دارد که نباید از آن غافل شویم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان با تشریح طرح معنوی "سفیر شهید" و با اشاره به تقویت بنیه اعتقادی کارکنان یگان ویژه، خاطرنشان کرد: یگان های ویژه با اتکا به باور و ایمان نیروهای انقلابی خود همچنان در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم ولایت، مانند همیشه پیشتاز صحنه های نبرد حق علیه باطل است و با آمادگی کامل در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب و هر کس که بخواهد آرامش و امنیت مردم را بر هم بزند ایستاده و نخواهد گذاشت معاندان نظام به اهدافشان برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی یگان های ویژه ناجا یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس نوشت: فرماندهی انتظامی کشور اطلاعیه شماره چهار خود در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است:در زمان و زمانه‌ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ "طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود.

برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روز‌های آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، * و... داشته‌اند منتشر خواهد شد. 

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ روسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایرِ نهادهایِ مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعیِ فراجا در اجرایِ "طرح نور" است. همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهر‌ها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام بموقع وظایف دستگاه‌های مسئول روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب‌تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.

tags # گشت ارشاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!