Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشورمان از امروز آغاز می‌شود و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ «وچان کردستان» در اولین دیدار خود مهمان تیم پالایش گاز در ورزشگاه عدالت ایلام است.

این بازی از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و مهناز ذکایی، بهاره سیفی، آتنا لشنی و زهره اسکندری قضاوت آن را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم وچان که روزهای پرحاشیه ای را در ۲ ماه گذشته پشت سر گذاشت، البته نگاهش متوجه جذب بازیکنانی از رده نوجوانان و جوانان بود چرا که نگاهی هم به آینده تیمش دارد.

گلنوش خسروی، زهرا قنبری، بشری بنفشی، غزاله صالحی پور، دنیا بندار و پریسا گراوندی بازیکنان جدید این تیم هستند که در فصل نقل و انتقالات به وچان کردستان پیوستند، فاطمه صادقی کاپیتان فصل قبل تیم در فصل جدید، به عنوان مربی سکان هدایت وچان را بدست گرفته است.

اگر چه مدیرعامل باشگاه وچان کردستان همه بازیکنان تیمش را ارزشمند و پرقدرت می‌داند و کارشناسان هلاله عبداللهی، فاطمه مخدومی، گلنوش خسروی، الهام فرهمند و فاطمه شعبان را بازیکنان کلیدی وچان معرفی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه وچان کردستان روز جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا از وضعیت بسیار خوب تیمش خبر داد و گفت: همه چیز برای یک برد شیرین و پرگل مقابل حریف ایلامی فراهم است.

کاظم مفاخری با بیان اینکه هر بازی در این فصل برای وچان حکم بازی نهایی را دارد، افزود: هیچکدام از حریفان‌مان را دست کم نمی‌گیریم و با کار تیمی قوی بدنبال بردهای پرگل هستیم.

وی حریف ایلامی تیمش را تیمی منسجم و قوی دانست و اظهار داشت: تیم وچان از نظر فنی کاملا آماده و همه جوانب بازی امروز را اندیشیده و در شرایط جوی (بارانی)  امیدواریم بازی تماشایی را هر دو تیم ارائه دهند.

مفاخری در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر جدایی زهرا خواجوی رکورددار کلین شیت، دروازه بان مطرح فصل قبل وچان از این تیم تاکید کرد: پریسا گراوندی دروازه بان جدید تیم هم کاملا قوی است و آموزش های لازم را برای دفاع از دروازه وچان دیده و جای نگرانی نداریم.

مدیرعامل باشگاه وچان کردستان به انجام نمونه‌گیری کرونا از بازیکنان تیمش اشاره کرد و گفت: هیچکدام از بازیکنان مشکلی نداشتند و همه آنان برای بازی امروز آماده هستند.

وی گروهی را که وچان در آن قرار گرفته مناسب دانست و تاکید کرد: با این وجود کوچکترین خطا شرایط را تغییر می‌دهد و شاید جبرانش به سختی و یا غیر ممکن شود چون وچان بدنبال سرگروهی است.

تیم وچان کردستان در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور توانست عنوان نایب‌قهرمانی را پس از تیم مدعی شهرداری بم بدست آورد،  در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ۱۲ تیم  حاضر هستند که  در ۲ گروه ۶ تیمی باهم رقابت خواهند کرد.

در گروه نخست شهرداری بم، سپاهان اصفهان، نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی و نماینده خوزستان حضور دارند و در دیگر گروه تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، زاگرس شیراز و نماینده بوشهر  به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات لیگ برتر زنان از امروز جمعه هفتم آذرماه آغاز خواهد شد. ‌

برچسب‌ها کردستان فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال کردستان فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور وچان کردستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

به گزارش  ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم رقابت های لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همه خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید او فصل آینده هم اینجا بازی خواهد کرد. او یک استعداد غیرعادی است که خیلی خوب تمرین می‌کند تا شرایط بازی در رئال را داشته باشد. او سن و سال زیادی ندارد و به همین خاطر کم‌کم به ترکیب اضافه می‌شود.

آنچلوتی درباره مودریچ هم گفت: آمادگی بدنی او خیره‌کننده است و این را در بازی‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است. وضعیت او شگفت‌آور است و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر بایرن‌مونیخ هم بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی بازی برابر بایرن‌مونیخ به وجود بیاورم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده است و به نظرم عملکرد خوبی داشت.  بسیار خوشحالیم که بازیکنان مصدوم در حال بازگشت به ترکیب اصلی‌اند. آنها کمک زیادی به ما خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت:  همه فکر می‌کردند این بازی آسانی برای ماست و برای تفریح به اینجا آمده‌ایم؛ به استثنای بازیکنان که این چنین فکر نکردند و نگاهی بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه همین تفکر باعث شد تا بازی را بسیار جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد. پیروزی در اینجا آسان نیست. ما یک تیم شگفت‌انگیز داریم و این همان تیمی است که من دوست دارم. تا قهرمانی چهار امتیاز دیگر می‌خواهیم و به قهرمانی بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است