Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به افزایش تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و طرح سوالات مردم در خصوص محدودیت‌های کرونایی، گفت: سامانه ۱۱۰ صرفا برای فوریت‌های پلیسی طرح ریزی شده است.

سردار "پرویز یعقوبی "با اشاره به اجرای محدودیت‌های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی و استعلام در خصوص نحوه اجرای طرح تردد به نحو چشمگیری افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از ۲۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شد، گفت: حجم تماس‌های صورت گرفته با سامانه ۱۱۰ چهار برابر افزایش داشه است که ادامه این روند باعث از بین رفتن تماس‌های شهروندان در موقعیت‌های اضطراری می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط ۱۱۰ و با توجه به اینکه سامانه ۱۱۰ برای رسیدگی به فوریت‌های پلیسی می‌باشد، عنوان داشت: توصیه می‌شود شهروندان گرانقدر تهرانی سوالات و موارد خود را در خصوص ویروس کرونا با سامانه ۴۰۳۰ در میان بگذارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس ۱۱۰ سوالات کرونایی تردد خودروها سامانه ۱۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت_ از شناسایی و دستگیری عامل فروش دستگاه‌های پیشرفته تقلب در دهدشت خبر داد.

وی با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به فرآیند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این‌گونه جرایم در فضای مجازی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به حساسیت موضوع سریعاً پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه کردن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و با اعتراف به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف، گفت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور قبل از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندزفری نامرئی در سایت دیوار نموده‌ام و با آن روش از مردم کلاهبرداری می‌نمودم.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 748338

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران