Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس عسگری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پایان یافتن زمان اجرای این طرح به صورت رسمی، افزود: در این طرح خیران با خرید قطعات پازل که هر قطعه ۱۰۰ هزار ریال بود در راستای کمک به دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی شرکت کردند.

وی گفت: در استان سه هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز و ۵۰۰ دانشجو زیرپوشش بهزیستی قرار دارند و از خدمات حمایتی و پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیل بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، تعهد استان در این طرح ۲ میلیارد ریال بود که با توجه به همزمان شدن اجری این طرح با طرح "ایران همدل" و همچنین کمک مومانه برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی و نهادهای حمایتی دیگر مورد استقبال قرار نگرفت.

عسگری با اشاره به اینکه امسال مدارس مجازی و غیرحضوری برگزار شدند،گفت: خیران توجه کمتری نسبت به این طرح داشتند و بیشتر حمایت‌ها در قالب کمک مومنامه و ایران همدل بود که سرجمع در طرح ایران همدل بیش از ۶.۵میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، ۳۲ هزار معلول در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند که از این تعداد ۱۷هزار و ۵۰۰ معلول مستمری بگیردائم بهزیستی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری