Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی با بیان اینکه رژیم منفور اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است، گفت: اگر صد بار دیگر هم با حریفان اسرائیلی رو در رو شوم از مسابقه با آنها انصراف خواهم داد زیرا آنها را به رسمت نمی شناسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیررضا کنعانی رکوردار انصراف از مسابقه با حریفان اسرائیلی و عضو تیم ملی بزرگسالان شمشیربازی کشور در گفتگو با سبلان ما ، با بیان اینکه رژیم منفور اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است، گفت: کار این رژیم سفاک، قتل، غارت و کشتار انسان های بی دفاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده دانشمندی به نام و یکی از نوادر روزگار بود، گفت: فداکاری و از خود گذشتگی این دانشمند ایرانی که بر گرفته از مکتب عاشورا است وی را بر آن داشت تا با خدمت عاشقانه به مردم خود، در گمنامی تمام و به دور از زرق و برق های دنیوی زندگی کند.

این قهرمان ارزنده کشورمان که رکوردار عدم مقابله با حریفان اسرائیلی در مسابقات جهانی نیز  به شمار می رود، گفت: شهید فخری زاده دانشمندی بود که با جنایت رژیم منفور صهیونیستی به تاریخ پیوست و نام خود را اینگونه در تاریخ، با افتخار تمام جاودانه کرد.

وی با بیان اینکه ترور و ناجوانمردی در خون استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل است، گفت: امروز شهید فخری زاده به الگوی تمام عیار جوانان، دانشجویان و نخبگان کشور تبدیل شده است، چراکه این دانشمند به نام کشورمان با تمام وجود آنچه در توان داشت پای عزت و اقتدار کشور گذاشت و با شهادت خود نیز درس جاودانگی و سرافرازی را به جوانان داد.

کنعانی با بیان اینکه تاکنون 4 بار از رویارویی با حریفان اسرائیلی خودداری کرده و از مسابقات نیز انصراف داده است، گفت: اسرائیل رژیمی مستبد و بی وجدان است که با اقدامات پلید خود همواره با خواری و ذلت در جهان به حیات ننگین خود ادامه داده است.

وی علت عدم رویارویی خود با حریفان اسرائیلی را همبستگی با ملت مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: کشور و مردم ما پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند. ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم، زیرا ملتی غاصب است و کشور مردم مظلوم فلسطین را غصب کرده است و من با این کار خود از مردم فلسطین حمایت می‌کنم.

این قهرمان نام آشنای جهان اسلام در پایان سخنان خود زندگی مشقت بار مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی را یادآور شد و گفت: مردم فلسطین در شرایط بدی زندگی می‌کنند و این کاری که من و سایر ورزشکاران در انصراف با حریفان اسرائیلی انجام می‌دهیم، شاید روحیه‌ای برای آنان باشد که در این دنیای بزرگ کسانی هستند که از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: لبیک گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه شرعی و عرفی من است و اگر صد بار دیگر هم با حریفان اسرائیلی رو در رو شوم از مسابقه با آنها  انصراف خواهم داد زیرا آنها را به رسمت نمی شناسم.

به گزارش سبلان ما، امیررضا کنعانی قهرمان شمشیربازی کشورمان است که تاکنون 4 بار در مسابقات جهانی2012 مسکو،2013 کروواسی و 2017 چین از مقابله با حریف اسرائیلی انصراف داده  و مورد تجلیل سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حریفان اسرائیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: در تمام هفتاد و شش سالی که از تشکیل حکومت صهیونیستی و اشغال سرزمین‌های فلسطین می‌گذرد، چنین چیزی سابقه نداشته است. جنبشی گسترده در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل و قتل عام مردم غزه که طی شش ماه اخیر سی و چهار هزار کشته بجا گذاشته، دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است.

میزان جنایات جنگی اسرائیل اینبار به‌حدی بود که وجدان افکار عمومی را جریحه دار کرد و شاید وتو شدن طرح تشکیل کشور فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا هم به گسترده‌تر شدن اعتراضات منجر شده باشد. امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

دیگر خبرها

  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس