Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: از ابتدای طرح محدودیت‌های ترافیکی تاکنون ۶۴۰۰ دستگاه خودرو در این استان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ها جریمه شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز ، با یادآوری اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار صبح در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: 6 هزار و 400 راننده بی‌اعتنا به محدودیت‌های ترافیکی از یکم آذرماه تاکنون با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح جامع محدودیت‌های کرونایی 400 خودرو به صورت فیزیکی توسط ماموران و 6 هزار خودرو از طریق دوربین‌های ثابت مستقر در جاده‌های مواصلاتی استان مشمول جریمه‌های یک میلیون تومانی شده‌اند.

دهقانی با اشاره به نصب و استقرار 106 دوربین مداربسته در سطح جاده‌های استان، تصریح کرد: این تخلفات توسط 19 دوربین به ثبت رسیده است.

وی اظهارداشت: همچنین در همین مدت از ورود 7200 خودرو به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و به 20 هزار خودرو تذکر لسانی داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با قدردانی از همراهی، مسئولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه‌کنی این ویروس، گفت: در این طرح شاهد انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول با پلیس نیز بوده‌ایم.

دهقانی گفت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت‌های ترافیکی تیم‌های پلیس در سطح محور‌های مواصلاتی استان مستقر شده و روزانه 900 نیروی مرتبط با این ماموریت به کار گرفته شده اند.

بی توجهی به محدودیت‌های کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ تخلف به مخدودش کردن پلاک خودرو رسید تردد خودرو در محور های آذربایجان شرقی 50 درصد کاهش یافته‌ است بیش از 590خودرو در جریان اعمال محدودیت‌های کرونایی استان مرکزی جریمه شد

پلمب 190 واحد صنفی متخلف

عبدالرضا قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به محدودیت‌هایی که در یک هفته گذشته در رابطه با فعالیت اصناف و مشاغل و محدودیت‌های خودرویی در شهر‌ها اعمال شد، عنوان کرد: در بخش اصناف حدود 5 هزار بازدید در سراسر استان انجام شده، حدود 2700 مورد اخطار و تذکر داده شده و 190 واحد نیز پلمب شده است.

قاسم پور بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 443 هزار مورد بازرسی انجام 12200 اخطار صادر و 7 هزار و 200 واحد صنفی هم تعطیل شده است.

معاون استاندار فارس در مورد چگونگی فعالیت بانک‌ها نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی، بانک‌ها در صورت وجود تنها یک شعبه در منطقه ای، آن شعبه باید با 100 درصد ظرفیت و پرسنل فعالیت خود را ادامه دهد، اما در صورتی که بیشتر از یک شعبه وجود داشته باشد 50 درصد شعب به ارائه خدمات می‌پردازند که در این حالت نیز شعب فعال باید با 100 درصد پرسنل حضور داشته باشند.

انتهای پیام/422/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد