Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@18:06:42 GMT

کارگاه مواد شوینده غیرمجاز در ماهدشت پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۶۵۷

کارگاه مواد شوینده غیرمجاز در ماهدشت پلمب شد

مرادی با اعلام خبر پلمب این کارگاه مواد شوینده غیرمجاز در ماهدشت گفت: این کارگاه اقدام به تولید و بسته بندی مواد شوینده ای غیرمجاز می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مرادی » با اعلام خبر پلمب این کارگاه مواد شوینده غیرمجاز در ماهدشت گفت: این کارگاه اقدام به تولید و بسته بندی مواد شوینده ای می کرد که پروانه تولید نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز افزود: از این کارگاه ۱۰ تن مواد شوینده غیرمجاز که آماده ارسال به بازار بود کشف شد. 

 

وی بیان کرد: این کارگاه غیرمجاز و در محل غیربهداشتی نسبت به تولید و عرضه محصولات بهداشتی مانند جوهر نمک، لوله باز کن و تیزاب تولید می کرد.

 

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: طی این عملیات ۱۰ تن مواد بهداشتی غیرمجاز آماده توزیع و ۱۰ تن مواد اولیه با دستور قضایی پلمب و با عوامل خاطی برخورد می شود.

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد شوینده غیرمجاز پلمب ماهدشت کرج مواد شوینده غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره وری عوامل کشاورزی استان طرح جهاد میدانی محققان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پژوهشکده میگوی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال و باهدف اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت و احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور ۲۷ محقق معین اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر و دبیر اجرایی طرح افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی -موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپس اولویت‌های زیر بخشی و محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت و سپس طبق زمانبندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاه‌های حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری و به کارگیری روش‌های مشارکتی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در تقویم آموزشی ترویجی طرح حداقل ۳۷ کارگاه آموزشی ترویجی حل مساله در مزرعه تشکیل که بیشترین کارگاه‌ها (۱۵ کارگاه) در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

مرشدی بیان کرد: در اجرای این طرح همه ذی نفعان بخش کشاورزی (محققان، مروجان، کشاورزان، کارشناسان، …) مشارکت دارند.

کد خبر 6098305

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی