Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره ضرورت توجه بیش از پیش به دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان یزد نسبت به گذشته روند کاهشی پیدا کرده است.

وی در مورد تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های استان، افزود: در حال حاضر ۵۹۰ بیمارکرونایی در سطح بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: از تعداد کل بیماران بستری شده در استان ۱۶۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت پوشش خدمات درمانی و بهداشتی هستند.

سلمانی در مورد میانگین سنی مبتلایان کرونایی طی ۲۴ ساعته گذشته، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین سنی مبتلایان و بیماران بستری شده ۶۵ سال است و این آمار هر روز در حال تغییر است.

وی در پایان فوت ۱۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعته گذشته را از جمله اخبار تلخ در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: کادر درمان با تمام توان در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد شهید دانشگاه علوم پزشکی بیماران استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از موج، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران در حمایت از مبتلایان و جلب توجه عموم جامعه به تالاسمی رنگ قرمز به خود می‌گیرد.

رنگ قرمزنماد حمایت از مبتلایان به تالاسمی است.

گفتنی است که فدارسیون جهانی تالاسمی برای جلب افکار عمومی از سال ۱۹۹۴ میلادی (۱۳۷۲ شمسی) روز هجدهم اردیبهشت را به عنوان روز جهانی تالاسمی نامگذاری کرده است.

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری