Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@08:03:57 GMT

قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۸۵۲

صراط: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه‌کشی ایران خودرو، مراسم قرعه‌کشی نهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، راس ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۲ آذرماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس TU ۵، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و سمند ال ایکس، محصولات عرضه شده در این طرح هستند، گفتنی  است طبق تصمیم کمیته خودرو، پخش زنده در این مراسم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو رنگ های قابل عرضه قیمت مصوب فروش موعد تحویل پژو 206 تیپ 5 گیلاسی، قرمز متالیک، نقره ای، آبی، خاکستری ، سفید 1.267.899.438 حداکثر 90 روز پژو پارس بنزینی سفید 1.215.474.750 حداکثر 90 روز پژو پارس TU5 نقره ای ، مشکی، خاکستری متالیک، سفید 1.263.491.772 حداکثر 90 روز سمند ال ایکس آبی کبود، سفید، خاکستری، مشکی 1.167.353.722 حداکثر 90 روز پژو 207 دستی سقف شیشه ای خاکستری متالیک، مشکی، سفید 1.996.215.327 حداکثر 90 روز

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودرو قیمت خودرو ایران خودرو قرعه کشی صراط حداکثر 90 روز پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس

در حالی که وزیر صمت شورای رقابت را مسئول افزایش قیمت خودرو دانست، سخنگوی مرکزی ملی رقابت گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به گزارش خبرانلاین، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهاد‌هایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

او گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آن‌ها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهاد‌های دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول