Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهوردی زاده گفت: از اواسط آبان سال جاری، هر شب بیش از ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود؛ این عمل خداپسندانه تا شب چله ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد شاهوردی زاده امام جماعت مسجد جوادالائمه درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از همت جهادی نمازگزاران و هیئت امنای این مسجد برای کمک به نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: ما در این مسجد با تشکیل قرارگاهی به نام حضرت جوادالائمه (ع)، کارکرد مسجد را فراتر از نماز خواندن پیش برده و در حوزه های مختلفی چون کمک به ایتام، ازدواج آسان، اردوهای جهادی، رسانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فعالیت می کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات خداپسندانه ای که به همت خیرین و ارکان این مسجد در شبهای سرد پاییزی در حال انجام است، توزیع هر شب بیش از ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بوده که از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

امام جماعت مسجد جواد الائمه درگز گفت: در این طرح، نیروهای بسیجی اعم از خواهران و برادران با استفاده از ظرفیت آشپزخانه مسجد اقدام به پخت غذا کرده و پس از بسته بندی، غذاهای آماده شده را بین نیازمندانی که از پیش شناسایی کرده بودند توزیع می کنند.

حجت الاسلام شاهوردی زاده تبیین کرد: هزینه تهیه این غذاها مبلغ 500 هزار تومان به ازای هر شب است که تشکل هایی همچون بسیج و مجمع جوانان، در کنار ارکان مسجد پای کار کمک رسانی هستند.

وی ابراز کرد: تلاش داریم در صورت فراهم شدن اقلام مورد نیاز و برخورداری مستمر از حمایت خیرین، این عمل خیر را تا شب چله ادامه داده و کمک حال مردم نیازمند شهرستان باشیم؛ افراد شناسایی شده، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و خانواده های عزتمندی هستند که در شرایط فعلی حتی کار کارگری هم برای آنها یافت نمی شود.

امام جماعت مسجد جواد الائمه درگز در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه هیئت امنا، به زودی اقدامات لازم جهت تشکیل و راه اندازی مرکز نیکوکاری در همین مسجد با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می گیرد تا بتوانیم به صورت منسجم و قانونمند تر یاری گر نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

منابع خبری از وقوع حمله به نمازگزاران در مسجدی در شهرستان گذره در هرات خبر می‌دهند.

به گزارش میزان، طبق گزارش رسانه‌های افغانستان، به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشاء، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان تاکنون در این خصوص بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند و اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه‌ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد