Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: انتقام اصلی و راهبردی اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولتی های مفلوک منطقه است که ریشه فتنه، ناامنی و ترور در منطقه هستند راه این انتقام تقویت عمق راهبردی و زدن منافع دشمن در منطقه خاکستری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند بزرگ هسته ای شهید فخری زاده، گفت: مقام معظم رهبری در پیام شان برای شهادت شهید فخری‌زاده بر مجازات قطعی آمران و عاملان شهادت این دانشمند برجسته تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 



امام جمعه آسمینون با بیان این مطلب که در روزهای اخیر بحث و جدل های فراوانی در این باره انجام شده که به نوعی به افراط و تفریط منجر شده و در این خصوص ۲ رویکرد و نگاه افراطی و تفریطی را  می توان چنین برشمرد، افزود: عده ای معتقدند که یکی از اهداف اصلی این اقدام تحریک ایران برای دست زدن به اقدامات مقابله‌ای سخت است بنابراین هرگونه شدت عمل از جنس اقدامات سخت، بازی کردن در زمین دشمن بوده و امکان بهره گیری کشور از تحولات رخ داده در عرصه بین الملل به ویژه تغییر رئیس جمهوری آمریکا برای رفع تحریم ها را از بین می‌برد بنابراین ما باید کوتاه آمده و خویشتن دار باشیم.
 

 




وی ادامه داد: گروهی دیگر به انتقام سخت معتقد بوده و بر این باورند که باید پاسخ نظامی سخت و محکمی به دشمنان داده و پای هزینه‌های آن بایستیم، اینها معتقدند در سایه انفعال ما دشمن گستاخ شده و دست به این اقدامات می زند بنابراین اگر در ادامه نیز منفعل و خویشتن دار باشیم باید منتظر این قبیل اقدامات از طرف دشمن بود.

 

 




حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: راه سوم و راه درست برای پاسخگویی به جنایات دشمن همان سیره مقام معظم رهبری است که همه ما باید بر آن مبنا حرکت کنیم و در پیام رهبری وجود داشته و دارای ۴ نکته مهم است.

 

 

 

 

خطیب جمعه آسمینون اظهار کرد: در مرحله اول اجرای مجازات در مرحله دوم قطعی بودن مجازات یعنی هیچ کس به هیچ بهانه‌ای حق انکار مجازات را به هیچ بهانه ای ندارد در مرحله سوم مجازات عاملان، طراحان و دستور دهندگان این ترور  و در مرحله چهارم عاملان، مزدوران خارجی و داخلی، زمینه سازان و نفوذی ها و مباشران این جنایت بزرگ باید مجازات شوند.







وی با بیان این مطلب که چند نکته  از این فراز مهم پیام رهبری می توان برداشت کرد، افزود: اول این!که مجازات قطعی جنایتکاران باید با مقایسه دقیق و هوشمندانه در پاسخگویی و انتقام ترکیبی اجرا شده و محاسبات آنها را بر هم زده و توان واکنش را از دشمنان بگیرد دوم این‌ که در این مجازات باید سطح مجازات آمران که ریشه استکبار و ناامنی هستند و عاملان که پادوهای این جنایت هستند متفاوت باشد.






حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد: سوم این که مجازات نباید به گونه‌ای باشد که به زدن چند موشک تقلیل یابد و نه به شکلی باشد که به بهانه انتقام بزرگ از اجرای مجازات های حداقلی نیز چشم پوشی شود و نکته چهارم انتقام اصلی و راهبردی بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولتی های مفلوک منطقه است که ریشه فتنه، ناامنی و ترور در منطقه هستند راه این انتقام تقویت عمق راهبردی و زدن منافع دشمن در منطقه خاکستری است.







امام جمعه آسمینون تاکید کرد: نکته آخر و مهم این که باید مراقب بود تا اسیر بازی‌های رسانه‌ای نشده و در دام افراط و تفریط در تحلیل ها و موضع گیری ها گرفتار نشویم، باید بدانیم کسانی که بزدلانه ملت را از مجازات قطعی جانیان و خائنان برحذر می‌دارند دام دشمن را گسترانیده اند، مردم ما به پیروی از رهبر حکیم و بصیر خود خواستار مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت بزرگ هستند.






وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوب در این زمینه ضرب شست مجلس به آمران ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای بود که طرح ۲ فوریتی، اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را تصویب کرد، این اقدام انقلابی که شایسته تشکر بوده پاسخ شایسته ای به گستاخی های دشمن است.






حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: عملی شدن این اقدام، حمله هوشمندانه به محاسبات دشمن بوده و جلوی تکرار گستاخی های آنها را می گیرد، برخلاف آنچه امپراتوری رسانه‌ای دشمن القا کرده و برخی وادادگان داخلی نیز بر طبل آن می‌زنند اجرای این طرح منجر به امنیت بیشتر منافع ملی، صیانت افزون تر از منافع ملی و امنیت و آرامش مردم ما خواهد شد.






خطیب جمعه آسمینون در خاتمه ضمن قدردانی از مدیرعامل آب منطقه‌ای از زحمات و تلاش‌های مدیر جهادی و خدوم آب و فاضلاب شهرستان منوجان، عنوان کرد: امید است که  طرح های این حوزه هرچه زودتر به بهره برداری برسد و مشکل آب شرب منطقه حل شود البته انتظار داریم مسئولین بلند پایه استان از بخش‌ و مناطق محروم آسمینون نیز بازدید کنند البته استاندار در سفر خود از ظرفیت ها و کاستی های این منطقه بازدید کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه آسمینون مجازات قطعی حجت الاسلام احمدی نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شبکه روسیا الیوم، پیر لودامار، مسئول واحد مین روبی سازمان ملل گفت: تخمین زدیم که ۳۷ میلیون تن آوار یا حدود ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وی افزود: با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون، آواربرداری ۱۴ سال طول می کشد.

این مسئول سازمان ملل همچنین هشدار داد: حداقل ۱۰ درصد از مهمات شلیک شده منفجر نمی شود و بنابراین تهدیدی دائمی برای مردم، تیم های تخلیه کننده قربانیان از زیر آوارها و همچنین کارگرانی است که وظیفه آواربرداری را دارند.

در همین راستا، منابع خبری از تخریب گسترده شبکه آب و فاضلاب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و از بین بردن محصولات کشاورزی این شهر توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شهرداری بیت‌لاهیا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۷۰درصد از چاه‌های آب شمال غزه و ۵۰درصد پمپاژهای فاضلاب را تخریب کرده است.

این شهرداری همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تمام محصولات کشاورزی در بیت‌لاهیا را که سبد غذایی اولیه در غزه به شمار می‌رود، از بین برده است.

پیش از این دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نابودی شهر بیت‌لاهیا در شمال غزه و قتل و کوچاندن مردم آن را آغاز کرده است.

این سازمان حقوق بشری تاکید کرد که نسبت به ارتکاب کشتار جدید در بیت‌لاهیا توسط ارتش رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات کوچ اجباری جدید در سایه صدور دستورهای غیرقانونی علیه مردم آن برای تخلیه فوری که تقریبا ۵۰ هزار نفر هستند، هشدار می‌دهد.

این سازمان اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قبل از صدور دستور تخلیه منطقه بیت‌لاهیا با طرح ادعای منطقه جنگی بودن آن، حملات هوایی و توپخانه‌ای فشرده را در این منطقه آغاز کرد.

دیدبان حقوق بشری اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ خود آورد: پناهگاه‌هایی که ارتش اسرائیل برای مردم بیت‌لاهیا مشخص کرده، ویران شده هستند و به هیچ وجه قابل سکونت نیستند. این مناطق بدون آب بوده و سیستم فاضلاب آن‌ها نیز به طور کامل نابود شده است.

در این بیانیه آمده است: هر منطقه ای که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند، نظامی است، به طور کامل ویران و کشتارهایی وحشتناک علیه کسانی که در آن باقی می‌مانند مرتکب می‌شود.

این سازمان حقوق بشری اضافه کرد: نسبت به هرگونه عملیات نظامی در بیت‌لاهیا هشدار می‌دهیم، این عملیات منجر به جنایت‌های خطرناک و نقض قوانین بین‌المللی انسانی می‌شود.

کد خبر 847449 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین سازمان ملل

دیگر خبرها

  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق