Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@05:25:49 GMT

رهایی از کابوس خرید طلا با کوکو طلا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۳۷۱۲

رهایی از کابوس خرید طلا با کوکو طلا

چرا که طلا نه‌تنها یک کالای ارزشمند، بلکه یک کالای هیجان‌انگیز برای بانوان نیز است. اما خرید آن به همان اندازه که لذت‌بخش است می‌تواند ترسناک باشد.

ترس از سرقت پس از خرید، کلاهبرداری طلافروشی و... همه چیزهایی هستند که می‌توانند خرید را به یک کابوس تبدیل کنند. در ادامه این مقاله شیوه جذابی برای رهایی از این کابوس را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوکو طلا پایانی بر ترس‌های شما

ترس از خرید جواهرات و طلا در روزهایی که قیمت آن با شیب تندی در حال افزایش است بیشتر شده است. چرا که افراد معمولا از راز و رمز اعداد بیرون آمده از ماشین حساب‌های بزرگ طلا فروشی سردرنیاورده و چشم بسته آن‌ها را می‌پذیرند. به علاوه سارقان بسیاری در نزدیکی این مغازه‌ها در کمین نشسته‌اند. به همین دلیل خرید آنلاین طلا می‌تواند راه‌حلی مناسب برای پایان این ترس‌ها باشد.

کوکو طلا یک پلتفرم مطمئن برای خرید و فروش انواع زیورآلات قیمتی، طلا، سکه و صنایع‌دستی ارزشمند است. این پلتفرم شما را به طور مستقیم به طلا فروشی‌های سراسر کشور متصل کرده و امکان خرید طلا در بستری ایمن را برای شما فراهم می‌کند. همه طلا فروشان در سراسر کشور می‌توانند در کوکو طلا یک صفحه مجزا داشته باشند و محصولات خود را برای فروش ارائه کنند. حضور بخش اعظمی از طلافروشان در این پلتفرم امکان مقایسه محصولات را برای شما فراهم کرده و ترس از کلاهبرداری را کاهش می‌دهد.

شما می‌توانید قیمت‌های ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و خودتان نیز با اطلاع از قیمت روز طلا قیمت حدودی کالای موردنظر را محاسبه کنید. بنابراین امکان کلاهبرداری در تعیین قیمت طلا به‌شدت کاهش یافته و شما از صحت قیمت تعیین‌شده کاملا مطمئن خواهید شد. علاوه بر آن کلیه فرایند انتخاب و خرید به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و محصول خریداری شده توسط پیک به شما تحویل داده می‌شود. بنابراین نگرانی از گم شدن یا سرقت طلای خریداری شده نیز از بین می‌رود.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید طلا از کوکو طلا صرفه‌جویی در وقت است. هنگام مراجعه حضوری به طلا فروشی باید مدت‌زمان زیادی را برای انتخاب طلا و تعیین قیمت آن سپری کنید. این زمان مربوط به وقتی است که شما قصد خرید از یک فروشگاه مشخص را داشته باشید. اما اگر به قصد مقایسه قیمت‌ها و یافتن بهترین قیمت پا به بازار بگذارید سرتان از اعداد نجومی تعیین شده توسط فروشندگان سوت خواهد کشید. با استفاده از کوکو طلا می‌توانید روی مبل منزل خود لم داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قیمت‌ها را با هم مقایسه کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. پس از آن بدون نگرانی تا زمان رسیدن محصول منتظر بمانید.

چگونه می‌توان به محصولات موجود در کوکو طلا اطمینان کرد؟

در صورت درخواست خریدار کالای مورد نظر او توسط کارشناسان و تجهیزات تست کوکوطلا مورد ارزیابی قرار میگیرد و بدین صورت طلای خریداری شده چه نو باشد چه دست دوم باشد بصورت کارشناسی شده و اصل تحویل خریدار میگردد؛ همینطور خریدار میتواند از روش خرید امن کوکوطلا نیز استفاده کند. در این گزینه هنگام خرید, طلا بعد از رسیدن به دست خریدار و مهلت 24 ساعت به او موجب میگردد برای اطمینان یافتن اصالت کالا از طریق نشان دادن به طلا فروشی ها محل زندگی خود یا افراد مورد اعتماد خریدی ایمن تجربه کند. در هر حالت کوکوطلا حق انتخابی برای خریداران سایت ایجاد نموده تا در فضای مجازی طلا را با اطمینان حتی بهتر از فضای سنتی و حضوری خرید انجام دهند. کالاهای موجود در کوکو طلا از نظر اصالت و صحت قیمت بررسی‌شده و طلا فروشان نمی‌توانند قیمت‌های غیرواقعی را در صفحات خود به اشتراک بگذارند. به علاوه همه این محصولات از نظر اصل بودن نیز بررسی می‌شوند و این اطمینان به شما داده می‌شود که دقیقا همان کالایی که خریداری می‌کنید به شما تحویل داده خواهد شد.

کالاهای ارسال‌شده توسط کوکو طلا همگی در صحت و سلامت کامل به مشتری می‌رسند. اما اگر در طی فرایند حمل‌ونقل آسیبی به محصول وارد شد می‌توانید تا 24 ساعت پس از تحویل کالا مراتب را به تیم پشتیبانی کوکو طلا اطلاع داده و کالای آسیب دیده را مرجوع کنید. علاوه بر این کوکو طلا از لحظه ورود به سایت و خرید طلا تا زمان سفارش و پرداخت مبلغ و نهایتا تحویل گرفتن کالا در کنار شما بوده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در اسرع وقت آن را برطرف خواهد کرد.

چه کسانی می‌توانند در کوکو طلا ثبت‌نام کنند؟

کوکو طلا یک پلتفرم برای خرید و فروش کالاهای گران‌قیمت، طلا و جواهرات است. به همین دلیل همه فروشندگان و تولیدکنندگان این کالاها می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کرده و اقدام به خرید و فروش کالا کنند. برای این کار ابتدا لازم است در سایت یا اپلیکیشن ثبت‌نام کرده و پس از تایید صحت اطلاعات شما توسط مدیران سایت امکان ایجاد صفحه برای شما فعال می‌شود.

فروشندگان مختلف حاضر در کوکو طلا ممکن است طلا قسطی یا نقدی را برای فروش به کاربران عرضه کنند. اما برخی از آن‌ها این کار را نکرده و تنها خرید و فروش نقدی را ترجیح می‌دهند. جواهرسازان ایران یک طلا فروشی معتبر در تهران است که دارای صفحه اختصاصی در سایت کوکو طلا است.

این فروشگاه کالاهای خود را با مناسب‌ترین قیمت به فروش رسانده و امکان خرید طلا قسطی را به کاربران خود می‌دهد.

فروشگاه جواهرسازان ایران فروشگاه طلا قسطی تهران است که امکان خرید طلا به صورت قسطی را برای اکثر افراد جامعه در سراسر کشور فراهم کرده است. این فروشگاه امکان خرید قسطی محصولات خود را برای  همه کارمندان دولت، مغازه‌داران صاحب جواز معتبر و کارکنان بخش خصوصی فراهم کرده است. بازنشستگان تامین اجتماعی نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. کلیه این افراد می‌توانند با ارائه مدارک اعلام شده توسط این فروشگاه محصول موردنظر خود را تحویل گرفته و خرید طلا قسطی را تجربه کنند.

این فروشگاه طلا قسطی را بدون نیاز به پیش‌پرداخت و ضامن و با اقساط 24 ماهه به فروش می‌رساند. به علاوه شما می‌توانید مبلغ قسط را به صورت ماهانه یا هر سه ماه یک بار پرداخت کرده و تا سقف 30 میلیون تومان از محصولات فروشگاه خرید کنید. محصول خریداری شده توسط شما از همان ابتدا با فاکتور رسمی به شما تحویل داده شد و قیمت محصول بدون توجه به تغییرات تورم و قیمت در طول مدت پرداخت اقساط تعیین خواهد شد.

چگونه می‌توان کوکو طلا را پیدا کرد؟

فروشگاه جواهرسازان ایران تنها فروشگاه فعال در کوکو طلا نبوده و شما می‌توانید از طریق این پلتفرم به هزاران طلا فروشی فعال در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید. برای ورود به سایت کوکو طلا به آدرس اینترنتی www.cocotala.net مراجعه کرده و در بخش فروشگاه‌ها، طلا فروش مورد نظر را پیدا کنید. علاوه بر آن در صورتی که اشکالی در فرایند خرید طلا و تحویل آن وجود داشت می‌توانید با تیم پشتیبانی کوکو طلا از تلفن 28422041 – 021 تماس بگیرید. این تیم در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی کرده و تلاش خواهد کرد آن‌ها را برطرف کند. به علاوه برای افزایش کیفیت ارائه خدمات می‌توانید اپلیکیشن کوکو طلا را از بازار یا گوگل پلی دانلود کرده و از طریق آن به صفحات فروشگاه‌های مختلف سر بزنید یا به عنوان فروشنده در کوکو طلا صفحه بسازید.

سخن پایانی

خرید آنلاین طلا مزیت‌های زیادی نسبت به خرید حضوری آن داشته و شما را از نگرانی‌های زیادی می‌رهاند. تنها نگرانی که در این خصوص وجود دارد این است که فروشگاه به تعهدات خود عمل نکرده و محصولی به جز محصول انتخاب شده را برای شما ارسال کند. اما زمانی که یک پلتفرم معتبر وظیفه نظارت بر معامله طلا را بر عهده بگیرد این نگرانی نیز برطرف می‌شود.

کوکو طلا همان پلتفرم طلا فروشی است که به شما امکان خرید طلا بدون هیچ نگرانی را می‌دهد و خیال شما را از بایت کیفیت و اصالت محصول خریداری‌شده راحت می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خرید طلا کلاهبرداری طلافروشی امکان خرید طلا خریداری شده خرید و فروش سراسر کشور طلا فروشی طلا فروش برای شما شده توسط قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟

قیمت خودرو امروز، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی، هیچ تغییری ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، روند قیمت خودرو چگونه بود؟ در دومین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳، بازار خودرو چه روندی خواهد داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی بازار خودرو هیچ‌گونه تغییری از ابتدای روز ندارد. اما در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو نوسان چندانی نداشت و اغلب خودرو‌ها در حد بسیار ناچیز، کاهش یافتند.

دلار که مهم‌ترین محرک بازار خودرو محسوب می‌شود، در طول هفته اخیر با شیب جزئی، کاهشی شد که همین موضوع عامل افت قیمت ناچیز خودرو‌های داخلی و مونتاژی بود.

قیمت خودرو‌های داخلی

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که نسبت به روز شنبه این هفته، چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد و به نرخ ۴۴۱ میلیون تومان رسید.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا، افت قیمت به نسبت بالایی را از نسبت به ابتدای هفته تجربه کرد. این خودرو ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با ۷۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی از رقبای پژو پارس در بین محصولات ایران‌خودرو است که در کمال تعجب، افزایش قیمت داشت. این خودرو با رشد ۱۵ میلیون تومانی طی یک هفته به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU ۵ یکی از محصولات محبوب بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت‌وخیزی که در طول هفته داشت، سرانجام با همان نرخ ۸۸۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

جک J ۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور است که از ابتدای روند معاملات شنبه ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۸۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X ۳۳ کراس یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و فیس‌لیفت X ۲۲ Pro به شمار می‌رود که تنها پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S ۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود. این کراس‌اوور افت ۱۰ میلیون تومانی را از ابتدای هفته به ثبت رساند و با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره یکی از کراس‌اوور‌های محبوب بهمن موتور است که این محصول نیز همانند دیگر خودرو‌های بازار ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر و با نرخ یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومانی هفته گذشته به فروش می‌رسد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو بیان کرد: افت‌وخیز نرخ ارز و شرایط به نسبت ناپایدار اقتصادی، باعث شد تا بسیاری از مصرف‌کنندگان و افرادی که به فکر سرمایه‌گذاری در بازار خودرو هستند، برای خرید خودرو دست نگه دارند. اگرچه نرخ ارز و به تبع از آن، قیمت خودرو هم بالا رفته است، اما در بازار هیچ اتفاقی مبنی‌بر رونق دوباره مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد که این رکود همچنان ادامه‌دار باشد و می‌توان این نوید را داد که بازار خودرو حداقل تا چند ماه آینده، بازاری برای سرمایه‌گذاری نخواهد بود. چرا که سرمایه‌گذاران متوجه شدند که بازار خودرو، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیست. هفته آینده نیز به نظر می‌رسد که رکود فوق، ادامه‌دار باشد و تنها شرکت‌های خودروساز هستند که می‌توانند با راه‌اندازی فروش اقساطی، خریداران را به سمت خود جذب کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟