Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نتایج رقم خورده در دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال و ناکامی بالانشینان در کسب پیروزی، گل‌گهر سیرجان در صدر جدول باقی ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز (دوشنبه) با پنج دیدار پیگیری شد. هفته‌ای که در آن، دیدار نساجی مازندران مقابل پرسپولیس به دلیل خطر ابتلای سرخپوشان تهرانی به کرونا در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر سیرجان با وجود شکست غیرمنتظره‌ای که مقابل پیکان متحمل شد، با 10 امتیاز در صدر جدول مسابقات باقی ماند. شاگردان مهدی تارتار هم هشت امتیازی شدند تا با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس و استقلال، به رتبه چهارم جدول صعود کنند. استقلال هم با توقف مقابل صنعت نفت آبادان، با هشت امتیاز به جایگاه سوم جدول رسید تا به نزدیکی رقیب همشهری برسد. شاگردان اکبر پورموسوی با هشت امتیاز و تفاضل گل کمتر از پرسپولیس، پیکان و استقلال، به رتبه پنجم جدول صعود کرد.

پیکان ترمز گل‌گهر را کشید

تراکتور با تساوی مقابل فولاد شش امتیازی شد و پایین‌تر از نفت مسجدسلیمان، در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند. شاگردان جواد نکونام هم با هفت امتیاز به جایگاه هشتم جدول سقوط کردند. مس رفسنجان امروز برابر سایپا به تساوی رسید تا با این یک امتیاز، به جایگاه پانزدهم صعود کند. خودروسازان نیز همچنان در جایگاه نهم جدول ایستاده‌اند.

آلومینیوم اراک هم با پیروزی قاطعانه‌ای که مقابل ماشین‌سازی به دست آورد، 5 امتیازی شد و به جایگاه سیزدهم جدول صعود کرد تا ذوب‌آهن به رده چهاردهم جدول سقوط کند. ماشین‌سازی هم با یک امتیاز راهی قعر جدول شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نفت مسجدسلیمان 3 - سپاهان اصفهان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - شهر خودرو 2
گل‌گهر سیرجان یک - پیکان 2
تراکتور تبریز صفر - فولاد خوزستان صفر
سایپا صفر - مس رفسنجان صفر
آلومینیوم اراک 4 - ماشین‌سازی تبریز یک
استقلال یک - صنعت نفت آبادان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

هفته ششم رقابت‌ها روزهای 21، 22 و 23 آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال پرسپولیس تیم فوتبال گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال استقلال پرسپولیس تیم فوتبال گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ماشین سازی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟