Web Analytics Made Easy - Statcounter

  جمیل غریب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پویش به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان راه اندازی شده است.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند آثار خود را در بخش های شعر، داستان، عکس، طراحی، پوستر، نماهنگ، دکلمه و تولید محتوا از طریق شبکه شاد به مدیران یا معاونان پرورشی مدارس ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند برای شرکت در این پویش تا چهارم دی "ماه آینده" فرصت دارند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

ناهید نوشاد، تهمینه ادیبی، نرجس خانعلی زاده، غلامرضا وثوقی کیا، شهربانو جعفری و علی شیخ مرادی از پرستاران فداکار استان گیلان، در جریان بیماری کرونا جانشان را از دست دادند.

برچسب‌ها رشت مدارس گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدارس گیلان رشت مدارس گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی

اسدالله عباسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) بمناسبت هفته زمین پاک در آیین اهدای (کارت شهریار) همیار پسماند در شهر لاهیجان حضور یافت و با دانش‌آموزان فعال در حوزه تفکیک زباله از مبدا گفتگو صمیمی داشت.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نقش آموزش در مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش، بسیار در مدیریت پسماند و آموزش به دانش آموزان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده و دانش آموزان باید مسئله تفکیک زباله از مبدا را جدی گرفته و آن را اجرایی کنند، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند در گیلان است که با تلاش دولت سیزدهم در گیلان و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تمامی شهرستان‌های استان، هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا در این استان موفق شدند تفکیک زباله از مبدا را آغاز و اجرایی کنند.


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به  خطرات زیست محیطی در صورت عدم رعایت تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند بیان کرد: باید فرهنگ مدیریت پسماند را در بین دانش آموزان و خانواده‌های ایرانی جا انداخت، زیرا اگر آنان بدانند که انجام چنین کاری چه میزان در کاهش مشکلات زیست محیطی مفید است قطعا به انجام آن روی خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست