Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده امروز سه شنبه ۲۵ آذر ماه ۹۹ در خصوص آخرین آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به شناسایی ۱۰ مورد جدید در ۲۴ شبانه روز گذشته، اظهار کرد: از این تعداد چهار بیمار مربوط به آبادان، دو بیمار از خرمشهر و چهار بیمار نیز از شادگان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از ۱۰ مورد جدید هفت مورد به صورت سرپایی ویزیت شده اند، گفت: این تعداد شامل سه نفر از آبادان، یک نفر از خرمشهر و سه نفر از شادگان می شوند و سه بیمار دیگر از سه شهرستان طبق تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان بیان کرد: طی شبانه روز گذشته پنج نفر بستری و سه نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر ۴۰ نفر است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز دو شنبه ۲۴ آذر ماه ۹۹ می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی ۹ مورد جدید در ۲۴ ساعت قبل از آن و ۴۰ موارد مثبت کل بستری ها بوده است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر بیمارستان طالقانی آبادان کووید 19 ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه