Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:01:47 GMT

(تصاویر) رونمایی از خودروی هیوندای ویژه کودکان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۸۰۸۰

 شرکت هیوندای موتور از مینی EV منحصر به فرد خود بر اساس ماشین مفهومی EV ۴۵ رونمایی کرد.

به گزارش فرارو، این مینی خودرو با استفاده از فناوری کنترل وسایل نقلیه تطبیقی ​​(EAVC) برای حمایت از کودکان بیمار در بیمارستان کودکان SJD بارسلون اسپانیا به عنوان بخشی از پروژه Little Big e-Motion رونمایی شد.

EAVC یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است که محیط خودرو را بر اساس اطلاعات داخل و خارج خودرو بهینه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فناوری EAVC حالات صورت، ضربان قلب و ضربان تنفس را کنترل می‌کند و این خوانش‌ها را با ورودی از خودرو شامل سرعت، شتاب، سر و صدا و لرزش ترکیب می‌کند. سپس این فناوری داده‌ها را با استفاده از یادگیری ماشین برای بهینه سازی محیط خودرو پردازش می‌کند و سیستم‌های وسیله نقلیه مانند روشنایی، آب و هوا، موسیقی و تلگراف معطر را به طور فعال کنترل می‌کند.

EVAC در قلب پروژه Little Big e-Motion هیوندای است. مینی EV مجهز به این فناوری - طراحی شده توسط همان تیم نظارت بر مفهوم ۴۵ - برای حمایت از درمان بیماران جوان در بیمارستان‌ها استفاده خواهد شد.

مینی EV مجهز به EAVC از طریق پنج فناوری کلیدی با راننده کودک خود ارتباط برقرار می‌کند: سیستم تشخیص احساسات صورت، کمربند ورزشی تنفسی، سنسور نظارت بر ضربان قلب، نورپردازی تکان دهنده عواطف و تلگراف دهنده عطر تطبیقی.

علاوه بر پشتیبانی عاطفی از بیماران جوان، EAVC همچنین با اطلاع رسانی در مورد وضعیت عاطفی بیماران بدون تعاملات حضوری، به کار کادر پزشکی در بیمارستان کمک می‌کند، که به ویژه در عصر کرونا بسیار مفید است.

این شرکت امیدوار است تا در آینده استفاده از این فناوری نسل بعدی را در دستگاه‌های حرکتی گسترش دهد تا ایمنی و رفاه راننده را افزایش دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هیوندای کره جنوبی کودکان بیمارستان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد