Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:36:30 GMT

واکنش میکل آرتتا به کنایه ستاره ساوتهمتون

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۵۰۵

واکنش میکل آرتتا به کنایه ستاره ساوتهمتون

میکل آرتتا به اظهارنظر تئو والکات که گفته بود آرسنال مقابل آنها ترسو بوده واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در ادامه روند ناامید کننده خود در لیگ برتر انگلیس شب گذشته در خانه مقابل ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شد؛ موضوعی که باعث شد این تیم همچنان در رتبه عجیب و غریب پانزدهم جدول قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تک گل ساوتهمپتون در مسابقه شب گذشته توسط ستاره سابق آرسنال یعنی تئو والکات به ثمر رسید. این بازیکن در مصاف تک به تک با برند لنو و با یک ضربه چیپ زیبا دروازه توپچی ها را باز کرد. والکات پس از بازی درباره عملکرد آرسنال مقابل آن ها صحبت کنایه آمیزی را مطرح کرد و گفت: " صادقانه بگویم ترس زیادی را در عملکرد آرسنال مشاهده کردم‌."

 

 

 

 

اما میکل آرتتا پس از بازی در واکنش به این اظهارنظر مدعی شد در مکالمه بعد از بازی با والکات، این بازیکن چنین حرفی را به او نزده است. آرتتا گفت: " نمی دانم. من بعد از بازی با او صحبت کردم و هرگز چنین حرفی را به من نزد. او چیزهای دیگری را به زبان آورد اما این مورد را نه. من نمی‌دانم که آیا او چنین احساسی داشته است یا نه."

تئو والکات مایکل آرتتا تیم ملی انگلیس آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تئو والکات مایکل آرتتا تیم ملی انگلیس آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم