Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام به الزام مشاغل بر استفاده از دستگاه کارتخوان اشاره کرد و گفت: استفاده از دستگاه کارت‌خوان توسط پزشکان در ایلام به ۶۰ درصد رسیده است و امیدواریم سایر مشاغل نیز این مهم را موردتوجه قرار دهند. - اخبار استانها -

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: استفاده مشاغل از دستگاه کارت‌خوان الزامی قانونی است و تخطی از این مهم سبب برخورد با متخلفان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: این الزام با توجه به فراهم شدن زیر‌ساخت‌های آن در کشور و استان باید وارد فاز اجرا شود و اجرایی‌شدن آن در استان ایلام روند مطلوبی دارد.

اتصال کارت خوان 28 هزار پزشک به سامانه سازمان مالیاتی/ 58 درصد پزشکان تهرانی قانون را تمکین نکردند‌روایت کارت خوان‌های پرحاشیه این روزها؛ «قانون‌گریزی پزشکان» درد دوم بیماران در اصفهانمجازات اعلام نکردن مشخصات دستگاه‌های کارت خوان تعیین شد

وی افزود: برگزاری جلسات هماهنگی با صنوف و ترغیب آنان برای استفاده از این بستر که علاوه بر روند قانونی امکان هدفمند کردن و مستند‌سازی برآوردهای مالیاتی را در پی دارد در استان انجام‌شده است.

کریمی در ادامه یادآور شد: از همه صاحبان مشاغل و حرف 50 گانه دعوت کرد به این الزام پای بند و با مراجعه به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی به نشانی https://tax.gov.ir نسبت به ثبت سریال استاندارد پایانه یا پایانه‌های پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی خود، یا همان کارت‌ بانکی اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه کارت‌خوان توسط پزشکان در ایلام به 60 درصد رسیده است و امیدواریم سایر مشاغل نیز این مهم را موردتوجه قرار دهند.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه کارت امور مالیاتی استان ایلام کارت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه زابل بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است و باتوجه‌به گسترش روزافزون استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین و همچنین کمبود نیروی انسانی به‌منظور کنترل ترافیک، در مسیر استفاده از تجهیزات هوشمند که علاوه بر ثبت کامل تخلفات رانندگی، همچنین امکان اطلاع از بار ترافیکی معابر شهر را برای مسئولان مربوطه مهیا می‌کند.

 ملاشاهی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکید استاندار سیستان و بلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل شمال استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

 فرماندار ویژه زابل افزود: هدف از نصب این دوربین‌ها مدیریت بهینه سرعت، انضباط اجتماعی، پیشگیری از مخاطرات و به‌منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهرستان زابل، با موضوع روند توسعه پروژه فیبر نوری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری زابل و شرکت مخابرات شهرستان با موضوع شتاب پروژه فیبر نوری، و نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان در سطح شهرستان زابل منعقد شد.

 وی تأکید کرد: دوربین پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش‌بینی‌شده که توسط دستگاه‌های مرتبط با مدیریت شهرداری در سطح شهر زابل نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست