Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون زمین شوی صنعتی، جاروی شهری، بخارشوی صنعتی، اسکرابر و… از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز مشاغل مختلف هستند و کمپانی‌های خارجی مختلفی در زمینه ساخت این دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند، اما از آنجا که در ایران تنها راه دسترسی به این محصولات و شناخت قابلیت‌ها و استفاده از خدمات پس از فروش هر یک مراجعه به نمایندگی‌های فروش آنهاست، بر آن شدیم تا در مصاحبه با دوتن از کارشناسان باتجربه مشاوره و فروش این دستگاه‌ها، درباره اهمیت تهیه دستگاه‌ها نظافت صنعتی از نمایندگی‌های معتبر بپرسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس مجتبی میرمبینی و مهندس محمد قهرمانی، بیش از ۱۵ سال که به صنایع مختلف در زمینه تهیه بهترین دستگاه‌های نظافت صنعتی مشاوره داده و از طریق شرکت نوین پاک به فروش این دستگاه‌ها می‌پردازند، و در همین راستا می‌توانند با صحت و اطمینان بالایی پاسخگوی سوالات ما باشند.

جناب آقای مهندس قهرمانی، خرید دستگاه‌های نظافت صنعتی از نمایندگی‌های معتبر برندهای مطرح این صنعت چه مزیتی برای خریداران دارد؟

اصولاً خرید هر محصول از نمایندگی معتبر شما را به سمت خریدی مطمئن با کیفیتی بالا، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب سوق می‌دهد. در همین راستا است که باید محصولات اساسی از شرکت‌هایی که نمایندگی برندهای معتبر هستند خریداری شوند، زیرا نمایندگی‌ها قانوناً نمی‌توانند قطعات، باطری و موتور را به دلایل مالی و رقابتی و… تغییر دهند و همواره تجهیزات و قطعات اورجینال ارائه داده و هنگام خدمات پس از فروش هم قطعات اصلی را برای مشتری نصب می‌کنند.به طور مثال زمانی که مشتری برای خرید اسکرابر صنعتی یا اسکرابر سرنشین دار یا اسکرابر دستی که در ایران به نام زمین شوی صنعتی نیز شناخته شده است تحقیق و اقدام می‌کند، با شرکت‌ها و نام‌های تجاری مختلفی روبه‌رو شده و در قیمت‌ها هم اختلاف فاحشی می‌بیند. در این زمان راه شناسایی بهترین نمایندگی یک برند، توجه به سابقه‌ی کاری، پروژه‌های انجام شده، کیفیت محصولات کمپانی مادر، و چگونگی خدمات پس از فروش آن شرکت است. مواردی چون اینکه آیا باطری دستگاه اسکرابر یا دستگاه زمین شوی صنعتی مورد نیاز اصلی و اورجینال است، یا آیا شرکت نماینده برای پایین آوردن قیمت و سود بالاتر از باطری‌های متفرقه استفاده می‌کند، از موارد مهمی است که باید هنگام خرید دستگاه‌های نظافت صنعتی به آن توجه کرد. مجموع این آیتم‌ها در کنار کارشناسی حرفه‌ای، تست رایگان دستگاه، تامین قطعات و مشاوره‌های فنی می‌تواند خریدی خوب از شرکتی معتبر را برای خریدار به ارمغان بیاورد.

در دوره‌ای که تحریم‌ها موجب ایجاد مشکل برای بخش بزرگی از صنایع شده است، آیا در ورود دستگاه‌های نظافت صنعتی خارجی یا تجهیزات جانبی آنها مشکلی ایجاد نشده و نمایندگی‌ها مشکلی در این زمینه ندارند؟

قطعاً شرایط فعلی برای خیلی از صنایع مشکلاتی ایجاد کرده است، ولی شرکتی که برنامه بلندمدت داشته و سهم زیادی از بازار را از آن خود می‌کند، با چندماه بسته شدن مرز و نوسانات دلار نمی‌تواند اختلالی در کارش ایجاد شود. البته تجهیزات نظافت صنعتی جزو بخش تحریمی نیست، به همین خاطر ما در مجموعه نوین پاک همچنان دارای بزرگ‌ترین انبار با موجودی بسیار بالا از متنوع‌ترین دستگاه‌هایی چون زمین شوی صنعتی، تجهیزات و قطعات هستیم. لذا مجموعه نوین پاک کوچک‌ترین خللی در خدمات‌رسانی به مشتریان قدیم و درخواست‌کنندگان جدید خود ندارد. ما حتی در بسیاری از مواقع به عزیزانی که از شرکت‌های دیگر دستگاه نظافت صنعتی خریداری کرده‌اند خدمات پس از فروش داده‌ایم، و در همین راستا سعی کرده‌ایم برای پشتیبانی دستگاه‌های مختلفی چون زمین شوی صنعتی، اسکرابر و دیگر تجهیزات شرکت‌های متفرقه نیز بخش پشتیبانی راه‌اندازی کنیم.

با این وجود پس منطقی‌تر است که خریداران دستگاه‌های نظافت صنعتی خارجی را از نمایندگی‌های معتبر فروش این دستگاه‌ها تهیه کنند تا از خدمات پس از فروش آنها هم بطور کامل برخوردار شوند.

بله همینطور است. شرکت‌های معتبر باسابقه دنبال جذب رضایت مشتریان خود هستند و این رضایت زمانی اتفاق خواهد افتاد که دستگاهی به مشتری ارائه شود که از قطعات اصلی ساخته شده و دارای خدمات پس از فروش مطمئن در کمترین زمان به مشتری باشد. لذا هنگام خرید تجهیزات نظافتی از جمله اسکرابر، زمین شوی صنعتی، بخار شور، مکنده، جاروی محوطه، مکنده‌ی آب و خاک، و… ابتدا باید سابقه و اعتبار شرکت عرضه‌کننده تجهیزات را مورد توجه قرار داد تا دستگاهی باکیفیت بالا با قطعات اصلی و باطری‌های اورجینال خریداری کرد.

جناب آقای میرمبینی، شما به عنوان کارشناسی که بیش از ۱۵ سال در زمینه مشاوره و فروش دستگاه‌های نظافت صنعتی فعالیت کرده‌اید، از چه طریق به صحت و کیفیت محصولات و دستگاه‌های نظافت صنعتی یک برند پی می‌برید؟

به دلیل سابقه کاری و شناخت کامل از دستگاه‌ها و برندهای روز دنیا ما می‌دانیم یک دستگاه خوب از چه قابلیت‌هایی برخوردار است. همینطور کدام برندهای دنیا دستگاه‌ها و قطعاتی با کیفیت ارائه می‌دهند. بطور مثال در مورد زمین شوی صنعتی، اسکرابر، دستگاه باکیفیت اورجینال دارای فاکتورهای مهم و اساسی زیادی از جنس بدنه تا موتورها، آپشن‌ها، قابلیت‌های دستگاه، طول عمر دستگاه، چگونگی انتقال نیرو، کیفیت قطعات مصرفی و… است. از این رو خرید تجهیزات نظافتی همچنون زمین شوی صنعتی از شرکت معتبری که دارای نمایندگی برندهای به نام جهانی است می‌تواند خریدار را تا سالیان از خرید مجدد تجهیزات جدید بی‌نیاز کند.

آیا شما در شرکت نوین پاک با همه برندها همکاری دارید؟ این همکاری شامل ارائه چه دستگاه‌هایی می‌شود؟

ما در مجموعه نوین پاک با معتبرترین برندهای جهانی همکاری طولانی مدت داشته‌ایم و می‌توانیم به جرات بگوییم که کامل‌ترین و متنوع‌ترین محصولات به‌روز جهانی را ارائه می‌دهیم. محصولاتی مانند زمین شوی صنعتی، اسکرابر، سوییپر، جاروی محوطه، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی، انواع مکنده و...

آیا شما به عنوان نماینده فروش این محصولات، آفرهای خاصی برای خریداران در هنگام خرید و انتخاب دستگاه مورد نظر خود در نظر گرفته‌اید؟

ما در مجموعه نوین پاک شرایطی فراهم کرده‌ایم تا مشاوران مجموعه به صورت حضوری یا تلفنی در این زمینه به علاقمندان مشاوره اختصاصی بدهند. به همین خاطر عزیزانی که مایل به خرید انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی همچون اسکرابر و زمین شوی صنعتی هستند، می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های مجموعه نوین پاک یعنی ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳۸۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ و یا مراجعه حضوری به شرکت نوین پاک به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ هرسوالی درباره دستگاه‌های نظافت صنعتی دارند از ما بپرسند. ما در وبسایت شرکت نوین پاک به آدرس www.novinpak.com نیز انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی را معرفی کرده‌ایم. با این حال مشاورین نوین پاک به صورت رایگان در تمامی ساعات اداری از طریق شماره‌های مذکور نیز پاسخگوی عزیزان هستیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5101357

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد صنعتی کسب و کار تبلیغات کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا فروشگاه های زنجیره ای ایران کیش بانک تجارت صنعت خودروسازی تبلیغات علیرضا رزم حسینی تولید خودرو روز پرستار سئو سایت سیستم گرمایشی طراحی سایت دستگاه های نظافت صنعتی نمایندگی های معتبر خدمات پس از فروش زمین شوی صنعتی دستگاه ها نوین پاک برای خرید شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران