Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماینده بانک صنعت و معدن به عنوان دبیر هیأت داوران در مرحله دوم ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی(فینتک – شهر هوشمند) که روز پنجشنبه 4 دیماه با حضور اولین گروه تیم های استارتاپی و هیأت داوران در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار می شود، حضور خواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن به نقل از فابانیوز، ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی (فینتک – شهر هوشمند) امسال به صورتی متفاوت و متناسب با شرایط همه گیری کرونا و با روند اجرایی متمایز از گذشته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول این جشنواره با ثبت نام بیش از 50 تیم استارتاپی برگزار شد و هیئت داوران تیمهای مجاز برای شرکت در مرحله دوم را معرفی کردند که در مرحله دوم تیمهای انتخاب شده در دو گروه در روزهای پنجشنبه 4 و 11 دیماه با حضور هیئت داوران و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به دلیل پاندمی کرونا برگزار خواهد شد؛ این مرحله به صورت زنده توسط بسترهای مجازی آماده شده برای این رویداد از جمله صفحه اینستاگرام مرکز فابا، سایت فابانیوز، کانال آپارت مرکز فابا و ... پخش خواهد شد و علاقه مندان میتوانند از طرق مزبور این رویداد را دنبال کنند.
مرحله دوم ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی در گروه اول، با حضور 12 تیم و هیئت داوران این دوره از ساعت 14:30 تا 18 برگزار خواهد شد و منصور یوسفی نیا، معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن به عنوان دبیر هیأت داوران در این جشنواره حضور خواهد یافت.
تیمهای استارتاپی پایال، داپ اپ، ضامن، تضمین اپ، مرکوری بیمه بدنه هوشمند خودرو، جمع سپاری راتا، فنابا، پولوتوس، باگدشت، دلیل ایران، کارت اعتباری نسل جدید و توربینو، 12 تیمی هستند که در گروه اول به رقابت میپردازند. هر 4 تیم در طول یک ساعت به رقابت میپردازند و هر تیم برای معرفی محصول خود و پاسخ به پرسشهای احتمالی داوران در نهایت 15 دقیقه فرصت دارند. در پایان رقابتهای دو گروه در مرحله دوم، 6 تیم برتر توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد و ضمن حضور در 2020 ITE در اختتامیه این رویداد جوایز خود را دریافت خواهند کرد.
همچنین تیم های راه یافته به این مرحله از جشنواره می توانند برای حضور در نمایشگاه بین المللی تراکنش استانبول در پاویون جمهوری اسلامی ایران که در خرداد 1400 برگزار می شود تا سقف 70 درصد از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند و در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران برای حضور در این رویداد بین المللی ثبت نام کنند.
مرحله پایانی و اهدای جوایز تیمهای برتر جشنواره نوآوری و استارتاپی همزمان با ششمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار خواهد شد.
.
.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن برگزار خواهد شد مرحله دوم هیئت داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران،  نمایندگانی از ۱۰۰ کشور ‌دنیا و بیش از ۲ هزار تجار خارجی حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس علی آبادی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشستی با اصحاب رسانه درباره ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال و توسعه صادرات و ارزآوری است.

وی افزود: قصد ما اول از برگزاری این نمایشگاه، معرفی دستاوردها به کشورهای دیگر و اعلام آمادگی تعامل با سایر کشورهاست بعضی از این کشورها تولیدات ما را نمی‌شناسند و باور نمی‌کنند که این محصولات تولید داخل باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: کشورهایی شریک تجاری ما هستند که از ما کالا بخرند ما به آنها کالا خواهیم فروخت، ضمن اینکه بسیاری از بازارها برای ما وجود دارد که ما به دنبال اصلاح مقاصد صادراتی هستیم.

علی آبادی بیان داشت: عده‌ای در بازار رقابت، اخباری را در فضای مجازی منتشر می‌کنند در حالی که با این اقدام در میدان کسی بازی می‌کنند که به نفع کشور نیست.

وی با اشاره به نامگذاری شعار اقتصادی سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: رهبری پنج سال متوالی است که به موضوع تولید پرداخته‌اند که تولید کافی نیست و امسال بر جهش تولید تمرکز کردند و امسال بر جهش تولید با مشارکت مردم پرداختند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: کم و کاستی‌هایی از بعد از انقلاب تا کنون وجود دارد که باید رفع شود هر چند اقداماتی در این عرصه صورت گرفته است. برای تحقق جهش تولید هر کاری انجام دهیم کامل نیست و حدی بر اقدامات این موضوع وجود ندارد و نیازمند یک نقشه راه است.

علی آبادی اولین موضوع تحقق شعار را بحث تأمین ارز عنوان کرد و گفت: با اختصاص ارز بایستی نیازهای تولید را رفع کرده و صادرات را توسعه دهیم که این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال است.

وی عنوان کرد: اولویت تحقق ارز به شرکت‌هایی است که ارزآوری بیشتری برای کشور داشته باشد و در جهت تحقق شعار سال اقدام به صادرات کنند. اگر شرکتی بر ساخت داخل تمرکز داشته باشد می‌تواند از ابزارها و خدمات وزارت صمت بهره مند شود اگر هر شرکتی ارز کمتر و بهره‌وری بیشتری را با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان داشته باشد در اولویت هستند این امر توسط دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت صمت رصد می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، تکمیل سرمایه گذاری‌های ناقص و راه اندازی بنگاه‌های ناقص از دیگر اولویت‌های این وزارتخانه بیان کرد.

علی آبادی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل در تحقق شعار سال استفاده از مشارکت مردم در سرمایه گذاری گفت: باید بتوانیم از سرمایه‌های خرد مردم استفاده کنیم و پتانسیل‌های بزرگ را ایجاد کنیم.

وی افزود: صندوق‌های پروژه را برای طرح‌ها ایجاد و از مشارکت مردم استفاده کنیم در همین راستا به دنبال ایجاد سازوکارها هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توسعه بازارهای صادراتی گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های تولید نبود بازار برای کالاهای تولیدی است در همین راستا یکی از اقدامات ما بازار خارج از مرزهاست.

علی آبادی افزود: بسیاری از کالاهایی با کیفیت بدتر و قیمت ارزان‌تر از طریق قاچاق وارد کشور می‌شود که این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی از برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این راستا از روش‌های نوین و فناورانه استفاده خواهیم کرد. نمایشگاه‌های هدف صادراتی را در کشورهای همسایه برگزار خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کشورهای آفریقایی یک اقیانوسی از فرصت‌های بی نظیر است گفت: فرصت برای پیمانکاران در حوزه زیرساخت‌ها زیاد است و به خاطر کشت فراسرزمینی برای انتقال تکلونوژی است.

علی آبادی گفت: تداوم و پایداری در ارتباط‌ها و مشارکت‌های تجاری برقراری اصل برد برد است باید تکنولوژی، سرمایه گذاری و شغل را به کشورهای آفریقایی ببریم. ‌

کد خبر 748731

دیگر خبرها

  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود