Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قرار  است مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک توکیو ساده‌تر و محدودتر برگزار خواهد شود و به همین منظور کمیته بازی‌ها تیم برنامه‌ریزی هفت نفره را معلق و هیروشی ساساکی را به سمت مدیر خلاقیت اجرایی منصوب کرد.  

کمیته بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو ابراز امیدواری کرده است که این جابجایی در بدنه اجرایی و مدیریتی به کمیته برگزاری اجازه دهد تا در زمان محدود و  باسرعت و کارآیی بیشتری برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرجدید خلاقیت اجرایی بازی‌های توکیو با اعلام برخی از برنامه‌های خود برای تشریفات و مراسم توکیو۲۰۲۰ اعلام کرد: این فرصتی برای تغییر تصویر متورم از مراسم المپیک به عنوان نمایش‌های پر زرق و برق است.

ساساکی ۶۶ساله، صاحب یک آژانس تبلیغاتی و پیش از این مدیر خلاق بازی‌های پارالمپیک بود.  وی مسئول مراسم تحویل پرچم در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو هم بود که در آن نخست وزیر سابق ژاپن، شینیزو آبه، با لباس سوپر ماریو حضور یافته بود. نومورا مانسای، مدیر قبلی خلاقیت اجرایی که در جولای ۲۰۱۸ منصوب شده بود، اکنون به عنوان مشاور توکیو حضور دارد.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو خردادماه سال آینده به میزبانی ژاپن در توکیو برگزار خواهد شد.

میزبان بازی‌های المپیک توکیو با توجه به پاندومی ویروس کرونا و ایمن نگه داشتن بازی‌ها تلاش دارد تا برنامه‌ریزی رویداد را متفاوت‌تر از ادوار گذشته برگزار کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن المپیک توکیو ویروس کرونا ژاپن المپیک توکیو اخبار کنکور بازی های المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه‌ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده‌های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تأثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تأثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه‌ای هستم و اتفاقاً وقتی کسی که تشکیل خانواده می‌دهد و حرفه‌ای است، مسئولیتش بیشتر می‌شود. این موضوع تأثیری نداشته است.

کد خبر 6089405

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه