Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیده بان شفافیت و عدالت، درحالی‌که چندی پیش ساخت‌وساز غیرقانونی ملک جماران با افشاگری رسانه‌ها و مخالفت برخی دستگاه‌های مرتبط متوقف شده بود، قائم مقام سازمان دیده‌بان شفافیت از صورت‌جلسه محرمانه شورای عالی شهرسازی در این زمینه خبر داد.

محسن جواتی قائم مقام دیده بان شفافیت و عدالت گفت: در این زمینه احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت با وزیر راه و شهرسازی تلفنی صحبت کرد ولی وی موضوع را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این تکذیب، منابع مطلع و مورد اعتماد سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت مجدداً بر صدور دستور ویژه مبنی بر تنظیم چنین صورت جلسه‌ای با قید محرمانه بودن در شورای عالی شهرسازی خبر داده و بر این مهم صحه گذاشتند.

متأسفانه نوع واکنش وزیر محترم به درخواست آقای امیرآبادی حکایت از صحت وجود چنین صورتجلسه ای دارد که به دور از اطلاع مردم تنظیم شده است.

علاوه بر این، حجت نظری عضو شورای شهر تهران نیز گفته است «تصاویر هوایی ملک نهاد ریاست‌جمهوری در جماران نشان می‌دهد که علاوه بر تخلف ساخت‌وساز، به درختان هم آسیب جدی وارد شده و از ۳۹ درخت داخل و مجاور ملک، تنها شش اصله درخت سبز مانده و مابقی از بین رفته است.»

کد خبر 5104911

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی شهرسازی و معماری احمد امیرآبادی فراهانی سازمان دیده بان عدالت و شفافیت ملک جماران ویروس کرونا لایحه بودجه ۱۴۰۰ بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس اقتصاد چین بازار سهام اقتصاد انگلستان مصرف گاز قیمت نفت قیمت یورو قیمت طلا بازار سهام اسیا دیده بان شفافیت و عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند

ارسلان مالکی طراحی و ساخت شهرک‌های مسکونی دولتی را یکی از ابتکارات سازمان متبوعش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با هدف طراحی، کنترل و تسریع در تصویب طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی، شورای عالی شهرسازی و معماری ضمن اصلاح دستورالعمل ترویج شهرک‌سازی، مسوولیت تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و تصویب طرح‌های آماده‌سازی و طراحی شهری شهرک‌های مسکونی دولتی را به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار کرده است که در همین راستا همه طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی باید به تصویب این کمیته برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از تشکیل دبیرخانه مذکور را ایجاد شهرک‌هایی با رعایت الگوی معماری اسلامی، ایرانی و الزامات شورای عالی مسکن و با طرح‌هایی فاخر از اهداف مدنظر در دبیرخانه شهرک‌های مسکونی دولتی عنوان کرد.

مالکی اضافه‌کرد: در هفته جاری آخرین وضعیت تصویب طرح‌های مکان‌یابی در سطح استانی و ملی در اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، گیلان و لرستان مورد بررسی قرار گرفت تا در نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی این استان‌ها در سال جاری مصوبات لازم اخذ شود.

وی ادامه‌داد: طراحی و اجرای این شهرک‌ها با ساخت واحدهای حیاط‌دار و فاخر، کمک بسیار موثری به تامین زمین و اجرای قانون جهش تولید مسکن کرده و با استقبال زیاد متقاضیان مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است