Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر تلفن اندرویدی یا آیفونی قدیمی دارید احتمالا از ابتدای ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی برابر با دوازدهم دی ماه سال جاری، دسترسی به واتس اپ را از دست خواهید داد. این عدم دسترسی بر اساس سیاست‌های جدید واتس اپ رخ می‌دهد.

سازندگان برنامه پیام رسان محبوب واتس اپ، تأیید کرده اند که پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی در سال جدید متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید لازم باشد دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم. شاید گوشی شما کمی قدیمی به نظر برسد، اما شامل این محدودیت نشود. درواقع اگر نسخه iOS ۹ یا بالاتر را در آیفون یا اندروید ۴.۰.۳ یا بالاتر در گوشی اندرویدی خود نداشته باشید، تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

این بدان معناست که افرادی که دارای آیفون ۴ یا پایین‌تر هستند نمی‌توانند به جدیدترین نرم افزار واتس اپ ارتقا یابند و برخی از تلفن‌های بسیار قدیمی اندرویدی نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت مانند گلکسی S۲ سامسونگ که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. برخی از کاربران واتس اپ می‌توانند نرم افزار خود را به بالاتر از iOS ۹ یا اندروید ۴.۰.۳ ارتقا دهند تا مطمئن شوند تحت تأثیر قرار نگرفته اند، بنابراین اگر نگران هستید که دسترسی خود را از دست دهید، توصیه می‌کنیم بررسی کنید چه نرم افزاری دارید و آیا امکان به روزرسانی را در اختیار دارید یا خیر.

واتس اپ

برای این کار کافی است در آیفون خود به تنظیمات> عمومی> به روزرسانی نرم افزار مراجعه کنید و اگر گوشی اندرویدی دارید مشخصات نسخه اندرویدی خود را در بخش تنظیمات بررسی کنید. اگر نسخه نرم افزاری بالاتر از iOS ۹ یا اندروید ۴.۰.۳ دارید، در سال جدید مشکلی نخواهید داشت.

در نهایت خبر ناامید کننده برای افرادی که قادر به انجام به روزرسانی نیستند، این است که اگر به هیچ وجه نمی‌توانید نرم افزار خود را ارتقا دهید، ممکن است به این معنی باشد که از اول ژانویه دسترسی به برخی از ویژگی‌های واتس اپ را از دست می‌دهید و اگر چنین است، ممکن است مجبور شوید تلفن خود را ارتقا دهید تا بتوانید از برنامه استفاده کنید./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نرم افزار واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین یکشنبه ماه آوریل ۲۰۰۴ روبرتو باجو آخرین بازی خود را در بازی میلان-برشا در پایان فصل انجام داد و سلام سن سیرو به او پاها و قلب‌ها را به لرزه درآورد.

سال‌هاست که از سخنان چزاره کرمونینی می‌گذرد و کلمات خوشبخت‌ترین بخش این جهان هستند که این‌چنین به توصیف باجو استخدام شده‌اند: از آنجایی که دیگر یکشنبه‌ها باجو فوتبال بازی نمی‌کند، دیگر یکشنبه نداریم. او مردی است که به عقیده بسیاری بهترین بازیکن ایتالیایی تمام دوران است.

28 آوریل ۲۰۰۴ پایان دورانی برای فوتبال ایتالیا بود. قهرمانی جاودانه که مرد اول رویاهای مردم سرزمین خدایان بود. از شب‌های جادویی ایتالیایی ۹۰ تا صبح تلخ ایالات متحده آمریکا در سال ۹۴، احساساتی که در سر یک ملت نقش بسته بود و همه یک جمله را فریاد می‌زدند، خدایا همه ما را بیامرز به جز یک نفر، باجو!

تمام آرزوهای مردم در یک شب تغییر کرد. سن سیرو به احترام باجو ایستاد. ادای احترام به کسی که در ۴۸۸ بازی، ۲۱۸ گل به ثمر رساند.  

در هشتاد و چهارمین دقیقه از بازی بهترین شماره ده تاریخ لاجوردی پوشان، در آغوش مالدینی ایستاد و پائولو نماینده تمام فوتبالدوستان جهان بود.  

از ویچنزا تا برشا، فیورنتینا، یوونتوس، میلان، بولونیا و اینتر تمامی تیم‌هایی بودند که باجو پیراهنشان را به تن کرده بود تا یک کشور متحد شود. زیرا این نماینده الهی متعلق به همه کسانی بود که حداقل یک‌بار برای پیراهن آبی فریاد زده بودند.

باجو پس از پایان بازی گفت: وقتی زمین را ترک کردم، با خودم گفتم، روبرتو تمام شد، اکنون واقعا تمام شده است. چیزی که مرا برای آخرین‌بار شگفت‌زده کرد این بود که آخرین بازی زندگی‌ام مالدینی به سمتم آمد و من را آغوش گرفت. با تماشاگران خداحافظی کردم، تمام سن سیرو ایستاده بود و دیدم همه به مانند من گریه می‌کنند.  

پسر طلایی کالچو باید در خانهٔ میلان، همان تیمی که فصل ۹۶ با آن اسکودتو را فتح کرده بود، فوتبال را کنار می‌گذاشت. ستارهٔ برشا در جشن قهرمانی میلان بیگانه و تنها نبود. روبرتو باجو در تمام ورزشگاه‌های کشور ایتالیا دوست داشتنی است. پدیدهٔ دههٔ نود فوتبال ایتالیا پس از پایان بیست سال دوران حرفه‌ایش در سن سیرو گفت: «لحظه‌ای بی‌نظیر و سرشار از احساس بود. از میلانی‌ها به سبب تشویق‌هایشان قدردانی می‌کنم، این آخرین دیدار من بود.» 

برشا در این بازی با نتیجهٔ چهار بر دو قربانی جشن قهرمانی میلان شد و باجو در این باره گفت: «می‌دانم کسانی هستند که علاقه‌ای به من ندارند اما عشق این همه هوادار کمک کرد تا با این شرایط کنار بیایم. فکر می‌کنم هیچ راهی بهتر از این برای خداحافظی از جهان فوتبال وجود نداشت. » 

در سن ۱۸ سالگی عمل جراحی سختی بر روی پای روبرتو باجو انجام شد. این عمل حرفه ستاره برشا را تحت تاثیر قرار داد اما باجو در برابر این آسیب‌دیدگی هیچوقت به زانو درنیامد و ادامه داد. او در آخرین لحظه خطاب به زانوهایش گفت: من با این زانوها همواره رابطهٔ دوگانه‌ای میان عشق و نفرت داشتم. این پاها لذت فراوانی به من چشاندند، اما با سپری شدن زمان دردهایشان بیشتر شد و شیوهٔ دویدنم را خراب کردند. چند تاسف بزرگ در دوران حرفه‌ای‌ام همیشه آزار دهنده بودند. ضربهٔ پنالتی در دیدار جام جهانی ۱۹۹۴ یکی از آنها است. اما هنگامی که به گذشته بازمی‌گردم می‌بینم که پس از بیست سال، این بازنشستگی را با لذت فراوانی جشن می‌گیرم، این پیروزی بزرگ برای روبرتو باجو است. 

توپ طلای ۹۳، گل اول ایتالیا، اسلالوم ایتالیا ۹۰، جادوی آمریکا و اشک‌های پاسادنا، خاطراتی بود که به‌مانند تیزر یک فیلم ایتالیایی در ذهن هواداران مرور می‌شد و باجو آرام آرام به سمت تونل سن سیرو قدم برمی‌داشت.  

همه ایستادند تا با صدای بلند، برای آخرین‌بار نام یکی از ده‌های برتر تمام دوران این ورزش را فریاد بزنند. اکنون واقع‌نگر باشید. 19 سال است که دیگر یکشنبه نیست!

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا