Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای"، گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۱ در حال گشت زنی در محدوده خیابان "خزر" با فریاد‌های شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش، بلافاصله برای بررسی موضوع به شهروند مراجعه و مشخص شد موتورسواری تلفن همراهش را سرقت کرده است.

وی با بیان اینکه موتورسوار پس از سرقت فرار کرده است، ادامه داد: بلافاصله طرح مهار سارق اجرا و ماموران به تعقیب متهم پرداختند و موفق شدند، پس از مدتی تعقیب موتورسوار را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار بود، مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: ماموران گشت کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کرد، ولی متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرار خود ادامه داد و به ناچار ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودرو‌ها چند تیر هوایی شلیک و بدین ترتیب موفق به توقیف موتورسیکلت شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در این عملیات پلیسی، سارق دستگیر و با بررسی‌های بیشتر تلفن همراه مال باخته کشف و متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری "تجریش" انتقال یافت.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم در کلانتری به ۷۰ فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد و موبایل قاپی معترف شد، اضافه کرد: متهم اظهار داشت با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند سوءاستفاده و موبایل آن‌ها را سرقت می‌کرده و در صورت مقاومت آنان با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری می‌کرده است.

این مقام پلیسی خاطر نشان کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت شلیک اخبار حوادث پلیس تهران مرد در خیابان دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم ایران قتل کرونا بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرام ترکیه قیمت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد