Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: نهم دی ماه خبری مبنی بر دپو و جمع آوری مقادیر فراوانی ادکلن‌های قاچاق در انبار کالایی در حوالی بازار تهران دریافت شد و تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی به نشانی اعلامی اعزام شدند و بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شناسایی مالک انبار کالا و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد مالک انبار کالا مقدار فراوانی ادکلن ساخت کشور‌های مختلف را به صورت قاچاق تهیه کرده و در داخل انبار انتقال داده است که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار کالا اخذ شد.

بیشتر بخوانید

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از داخل انبار ۵ هزار و ۱۶۳ ادکلن فاقد مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف شد، ابراز داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی انبار کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان