Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش های همگانی استان اظهار کرد:مهمترین هدف هیات ورزشهای همگانی کهگیلویه و بویراحمد جایگزین کردن سلامت محوری بجای درمان محوری درجامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد علی رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان با اشاره به اینکه امروز جهان درگیر بحران پاندمی کووید ۱۹ است، گفت:ورزش و فعالیت جسمانی با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی وتعطیلی بسیاری از باشگاه ها و اماکن ورزشی دراین مدت ، کم تحرکی یکی از معضلات مهم جامعه امروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین یادآور شد: به طور حتم برای برون رفت از مشکلات موجود همچون چاقی های مفرط و بیماری های مختلف، باید بطور مستمر به ورزش بپردازیم چون هیچ راهی موثرتر از تحرک وجود ندارد و با توجه به اینکه یکی از دغدغه های مهم ما، سلامت مردم است و به همین دلیل، سعی داریم که به هر طریقی مردم را به ورزش دعوت و تشویق کنیم.

 رهامی با بیان اینکه به کمیته ورزش های همگانی بانوان و سالمندان نگاه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد:هدف ما در هیئت ورزش های همگانی استان این است که با یک تیم قوی از نخبگان ورزشی که دانش این کار را دارند،در این زمینه فعالیت کنیم ،تا خروجی کمیته به نفع مردم تمام شود.

وی افزود:این هیات با توجه به شیوع ویروس کرونا سعی کرد با برگزاری برنامه های شاد و مفرح ورزشی نشاط و شادمانی را در بین مردم حفظ کند.

رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان ما در ارائه پیام ها و تولید حرفه‌ای محتوا رتبه ۳،چالش پیاده روی رتبه ۵ و اهدای خون رتبه ۲ را از سوی فدراسیون ورزش های همگانی در کشور به دست آورده است، گفت: همه تلاش ما در طی مدت این ۹ ماه این بوده است که اهمیت ورزش های همگانی را در جامعه نهادینه کنیم.

رهامی بیان داشت:ورزشهای همگانی یکی از متولیان اصلی در توسعه ورزش و فعالیت جسمانی و پیرو آن سلامتی درجامعه است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین حامیان ما در این امر، رسانه ها هستند چون ثابت شده که رسانه در هر مقوله ای که ورود کند ، جامعه آن را می پذیرد و باعث حساسیت می شود و به همین دلیل،  رسانه ها می توانند نقش پررنگ و اثرگذاری را در دعوت آحاد جامعه، به امر ورزش داشته باشند.

وی اظهار داشت: هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد در طول این مدت با طرح سراسری پویش آماده باش و آوای همسایگی همراه شد و با طرح آوای ورزش درهمسایگی ورزش را به همراه مربیان زبده کمیته های متناظر هیات به مجتمع های مسکونی در سطح استان برد تا خانواده ها بتوانند همراه هم ورزش کنند.

رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پویش آماده باش  و فرصت طلایی درایام قرنطینه با شبکه های مختلف اجتماعی دردنیای مجازی توانست با تولید ۴۲۰ ویدئو آموزشی، ۴۷طرح اینفوگرافی  ، برگزاری ۷ برنامه لایو ورزشی ، ۵۹ چالش  و ۴۷ جشنواره نقش بسزایی در توسعه ورزش و نشاط اجتماعی در سطح استان ایفا کند.

وی تاکید کرد: هیات همگانی کهگیلویه و بویراحمد در ‌این ایام دست از تلاش و اجرای مسابقات مجازی و اموزش های مجازی بر نمیدارد و سعی می کند ورزش استان را فعال و ورزشکاران را پر انگیزه نگه داریم.

وی گفت:انشالله مجموع این اقدامات باعث حفظ سلامت و تندرستی شهروندان عزیزمان در این شرایط حساس شود و درنهایت بتوانیم به مدد الهی ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.

رهامی از حمایت ها و پیگیریهای علوی مدیر کل ،معاونین و مسئولین ستادی و فدراسیون ورزش های همگانی با این هیات از زمان بیماری کرونا تقدیر کرد.

شایان ذکر است که طی عملکرد ۹ ماه هیات ورزشهای همگانی علاوه بر موارد نامبرده ، امضای بیش از ۳تفاهم نامه با هیات پزشکی ورزشی شهرستان بویراحمد ، اداره کل زندان های استان ،ورزش و تربیت بدنی سپاه استان و با تعدادی ادارات، هیئت های ورزشی استانی وکشوری را در کارنامه خود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیأت همگانی همگانی کهگیلویه و بویراحمد هیات ورزش های همگانی ورزشهای همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش پیاده روی در یاسوج