Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن محمدزاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلات گفت: تنها مرجع ثبت اطلاعات، گردش فرآیند و صدور مجوز‌های مربوط به بهره‌برداری و حمل چوب آلات، سامانه مدیریت بهره برداری و حمل چوب آلات است.

او افزود: این سامانه در پی تفاهم میان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور کنترل و مقابله سیستمی با قاچاق چوب آلات و دستورالعمل اجرایی نشانه‌گذاری، مدیریت و بهره برداری از درختان جنگلی و غیرجنگلی واقع در اراضی مستثنیات اشخاص توسط سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور از اول دی ماه امسال مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلات ادامه داد: بر این اساس ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری موظف هستند در انجام وظایف خود و نیز صدور مجوز‌های بهره‌برداری از چوب آلات (قطع و حمل) از این سامانه استفاده کنند و هر گونه مجوز قطع و حمل فاقد کد یکتای سامانه از درجه اعتبار ساقط بوده و عدم ارائه مجوز ثبت شده در سیستم از سوی بهره برداران چه در زمان قطع و چه در زمان حمل به منزله قطع و حمل غیرقانونی تلقی شده و مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

محمدزاده بیان کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری می‌توانند محمولات و پروانه‌های صادر شده را با کد‌های دستوری مربوطه و در صورت نداشتن تلفن همراه هوشمند با استفاده از هر نوع تلفن همراه شماره‌گیری کرده و در صورت عدم وجود مجوز و یا عدم مطابقت محموله چوب آلات با مجوز ثبت شده در سامانه نسبت به ضبط محموله به عنوان چوب آلات قاچاق اقدام کنند.

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق حمل غیر قانونی حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری بهره برداری چوب آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد