Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خرسان شمالی گفت: نخستین جشنواره مجازی موسیقی مقامی دوتار با عنوان "تارآوا" در این استان برگزار می‌شود.

ابوالحسن حیدری افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش رقابتی این جشنواره در قالب تک نوازی در سه رده سنی زیر ۲۰ سال، ۲۰ تا ۳۰ سال و سی سال به بالا است، اظهار کرد: در بخش ویژه این جشنواره نیز  تک نوازی همراه با آواز « بخشی گری » در رده سنی  ۲۰ تا ۳۰ سال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حیدری بیان کرد: علاقه مندان می توانند اثر خود را در قالب ویدئو سه تا پنج دقیقه‌ای ضبط نموده و به همراه تصویر شناسنامه و کارت ملی به شماره تلفن ۰۹۳۵۵۵۱۵۵۹۳ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم بهمن ماه امسال می‌ باشد، تصریح کرد: آیین اختتامیه و معرفی و تجلیل از نفرات برتر این جشنواره پانزدهم بهمن سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری موسیقی مقامی خراسان خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر