Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه مرزبان با اشاره به اینکه «مرده‌خور» یک فیلم اجتماعی است و برای ساخت آن زحمات بسیاری کشیده شده است، تأکید کرد که این فیلم به هیچ‌وجه به صورت آنلاین اکران نخواهد شد.

پروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: به اعتقاد من برگزاری جشنواره فیلم فجر در سال جاری تصمیم درست و اتفاق بسیار خوبی است چرا که در دنیا جشنواره‌های متعددی برگزار شده و خوشبختانه هیچ اتفاقی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر کرونا مدت‌هاست که در زندگی ما وارد شده و شرایط زندگی را تغییر داده است و باید فکری برای زندگی در این شرایط داشته باشیم.

مرزبان خاطرنشان کرد: وقتی رستوران‌ها، کافه‌ها و... باز هستند و حتی در ورزشگاه‌ها هم کم‌کم حضور مردم بلامانع می‌شود و در این شرایط نمی‌دانم چرا نباید سینماها باز باشند وقتی می‌توان با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها خطر ابتلا به کرونا را از بین برد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در ادامه گفت: معتقدم اگر نکات بهداشتی رعایت شود می‌توان جشنواره فیلم فجر را با حضور مردم در سینماهای متعدد به صورت محدود برگزار کرد. اگر دیگر مکان‌ها مثل رستوران‌ها و... تعطیل بودند قطعاً بازگشایی سینماها را نمی‌توان منطقی دانست اما وقتی اینگونه نیست به نظر من بهتر است جشنواره با حضور مردم اما به صورت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

این تهیه‌کننده که امسال با فیلم سینمایی «مرده‌خور» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی در جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر حضور دارد در ادامه گفت: فیلم سینمایی «مرده‌خور» هنوز به طول کامل آماده نمایش نشده است اما ما درخواست کرده‌ایم که در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم و در حال حاضر صداگذاری این فیلم در حال انجام است که فکر می‌کنم به زودی آماده نمایش شود.

مرزبان در پایان تأکید کرد: به هیچ‌وجه به اکران آنلاین این فیلم فکر نمی‌کنم و معتقدم «مرده‌خور» که برای ساخت آن زحمات بسیاری کشیده‌ایم باید بر پرده سینماها نمایش داده شود؛ به همین دلیل برای اکران این فیلم بر پرده سینماها صبر خواهیم کرد. این فیلم یک اثر اجتماعی است که فکر می‌کنم می‌تواند با استقبال مردم روبه‌رو شود.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما پروانه مرزبان فیلم فجر مرده خور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی‌کنند. 

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقا رضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک