Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین تقی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت گاز در استان البرز در فصل زمستان اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا که به خانه ماندن توصیه می‌شود، با توجه به شست‌وشوی دست، البسه و آنچه به بهداشت مربوط می‌شود، گاز بیش از آنچه پیش‌بینی شده و در حال تولید است، مصرف می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه منابع محدود است، اگر بخواهیم از این مرحله عبور کنیم باید در مصرف انرژی به خصوص گاز صرفه‌جویی کنیم تا همه مردم از این نعمت بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه موضوع افزایش مصرف گاز کشوری است، تصریح کرد: در تلاشیم گاز را در بخش‌های مختلف برقرار نگه داریم اما به دلیل اینکه در برخی مواقع مصرف گاز بیش از حد افزایش دارد، در برخی نقاط استان مشکلاتی ایجاد می‌شود که ناگزیر به محدود کردن برخی صنایع از جمله نیروگاه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تولید گاز باید متناسب با مصرف باشد، خاطرنشان کرد: باید این امر را به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که مصرف‌کنندگان خانگی، صنایع و خدمات بتوانند از سوخت گاز استفاده کنند.

تقی‌نژاد با بیان اینکه وقتی با کمبود گاز مواجه شویم نیروگاه‌ها مجبور هستند به جای گاز از سوخت مایع استفاده کنند، تصریح کرد: وقتی مصرف برق بالا می‌رود برخی مواقع با افزایش فشار به زیرساخت‌ها و خاموشی مواجه می‌شویم اما این امر ربطی وجود مشکل گاز در شهرها ندارد.

کد خبر 5118390

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین تقی نژاد شرکت گاز استان البرز شهرستان کرج ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آلودگی هوا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟