Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بر اساس توافقات انجام شده در جلسه با وزیر ارتباطات، مقرر شد موضوع راه اندازی 11 دکل مخابراتی در بازه زمانی دو ماه آینده در شهرستان های کرمان و راور عملیاتی شود.

به گزارش ایسنا، سئوال دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب سیستم ارتباطی و تلفن ثابت و همراه در حوزه شهرستان های کرمان و راور در دستور کار کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و پیرو این سئوال، نشست مشترکی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر پورابراهیمی و مدیران کل ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیرکل مخابرات استان کرمان معاونان پارلمانی و تخصصی وزیر و با هدف بررسی آخرین وضعیت ارتباطات در کرمان و راور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" در این نشست  ضمن اعتراض به وضعیت نامناسب ارتباطات در شهرستان های کرمان و راور با توجه به شیوع کرونا و عدم استفاده دانش آموزان، معلمان و سیستم های آموزشی از این ظرفیت گفت: نارسایی در ارتباطات برخی مناطق و شهرهای کرمان را با مشکل جدی مواجه کرده است.

وی افزود: نارسایی و ضعف های سیستم ارتباطی در شهرستان های کرمان و راور با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس مهلک کرونا چرا علی رغم برگزاری نشست های فراوان مورد اصلاح قرار نمی گیرد؟

پورابراهیمی تصریح کرد: علی رغم توافقات انجام شده طی سال های گذشته با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه وضعیت نامناسب سیستم ارتباطی در کرمان و راور، متاسفانه با وجود انجام اقدامات و پیشرفت ها در این زمینه اما توافق و تعهدات مربوط به وزارت ارتباطات به صورت کامل در این دو شهرستان اجرایی نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده ای از تعهدات در کرمان و راور عملیاتی نشده، بیان کرد: مشکلات ارتباطی و مخابراتی در شهرک الله آباد کرمان به قوت خود باقی است و حوزه تلفن ثابت و آنتن دهی تلفن همراه در شهرهای راین، راور، گلباف، ماهان و اختیارآباد علی رغم تعهدات انجام شده با مشکل مواجه است.

وی بیان کرد: حدود 20 تا 25 درصد مراکز آموزشی کرمان در مناطق روستایی و حاشیه شهر و بخش های مختلف شهرستان کرمان و راور قرار دارند و از ظرفیت سیستم ارتباطی برای فضای آموزش مجازی محروم هستند لذا در این خصوص گلایه جدی ما از وزارت ارتباطات به قوت خود باقی است.

پورابراهیمی گفت: بر اساس توافقات انجام شده مقرر شد موضوع راه اندازی 11 دکل مخابراتی در بازه زمانی دو ماه آینده عملیاتی و موضوع تلفن ثابت در شهرستان راور، شهرهای ماهان، راین و اختیارآباد ظرف بازه سه ماه اجرایی شود و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زیرساختهای ارتباطی شهرستان های کرمان و راور کرمان و راور سیستم ارتباطی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون قضایی، اجتماعی وپیشگیری ازوقوع جرم دادگستری کل استان کرمان ساماندهی کارگاه های ضایعاتی و معتادین متجاهر وپایش تصویری مهمترین مولفه‌های کنترل و کاهش سرقت عنوان کرد.

مهدی قویدل درنشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به موضوع نشست و دستورکارهای سال ۱۴۰۳، بیان داشت: سال گذشته در مرکز استان ۱۲ جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم برگزار شده است که ۴۳ مصوبه در پی داشت و در حوزه های قضایی شهرستان ها ۱۹۴ جلسه با بیش از هزار و ۱۴۹ مصوبه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های زرند، رفسنجان، بم و بافت بیشترین جلسه شورای پیشگیری داشته اند، افزود: دستورکار شورای پیشگیری سه اتهام اول استان یعنی سرقت، خشونت های رفتاری و گفتاری و تصادفات است که علیرغم تلاش های همه دست‌اندرکاران در خصوص موضوع سرقت در سال ۱۴۰۲ هرچند که برخی شهرستان ها کاهش داشته است.

قویدلبیان کرد: حدود ۳۱ درصد از آمار زندانیان مربوط به جرم سرقت می باشد.

این مقام قضایی ضمن بیان اینکه در حوزه سرقت سیم برق در زمینه پیشگیری از سرقت سیم برق، شاهد تلاش های خوبی از سوی دست‌اندرکاران بودیم که اثرات مفیدی برجای گذاشت، اضافه کرد: در حوزه سیم برق در سال ۱۴۰۱ ، ۱۱ هزارو ۶۲۲ فقره سرقت و در سال ۱۴۰۲، ۷ هزارو ۵۰۰ فقره سرقت رخ داده که کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بودیم که این کاهش در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت، با همکاری دادگستری کل، شرکت برق شمال استان، نیروی انتظامی و بسیج استان بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش سرقت سیم برق در سال ۱۴۰۲ مربوط به شهرستان شهداد ۱۱۴ درصد وشهرستان زرند با ۲.۵ درصد بوده است، یادآور شد: شهرستان های راور، نوق، چترود وشهربابک نیز به ترتیب بیشترین کاهش سرقت سیم برق را در سال گذشته داشته اند.

وی با اشاره به اینکه حدود 250 کارگاه ضایعاتی در سطح شهر کرمان فعال است که باید به خارج از شهر منتقل شوند، افزود: ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی در کاهش سرقت‌ها موثر است و تاکنون مصوبات متعددی داشتیم تا این کارگاه‌ها به خارج از شهر منتقل شود و در جلسات مختلف بحث و تبادل نظر شده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور