Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمود یوسفی، مجری خط 7 مترو تهران درباره تکمیل ورودی‌های ایستگاه کمیل اظهارداشت: ایستگاه کمیل دوازدهمین ایستگاه در خط 7 مترو به شمار می آید. این ایستگاه سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفت و در آن زمان ورودی غربی ایستگاه به روی شهروندان گشوده شد. اکنون اما این ایستگاه آمادگی آن‌ را دارد تا با حداکثر ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و ورودی شرقی آن نیز پذیرای مسافران مترو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری خط 7 مترو افزود: افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل از جمله مطالبات جدی شهروندان منطقه 11 بوده و زمینه استفاده از شبکه حمل و نقل ریلی را تسهیل می کند.

وی بیان داشت: با بهره‌برداری از ورودی شرقی ایستگاه کمیل، ظرفیت پذیرش مسافران در ایستگاه مذکور بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت. همچنین به موازات افتتاح ورودی شرقی ایستگاه کمیل، 8 رشته پله برقی 100 درصد ساخت داخلی نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مجری خط 7 مترو تهران گفت: همچنین برای تسهیل دسترسی افراد کم توان جسمی و حرکتی نیز 2 دستگاه آسانسور در این ورودی نصب شده که همزمان با افتتاح ورودی شرقی به کار خواهد افتاد. 

یوسفی بیان داشت: ورودی شرقی ایستگاه کمیل و تجهیزات و امکانات جانبی آن در کمتر از 2 سال با هزینه ای حدود 50 میلیارد تومان ساخته شده و آماده خدمت رسانی به مسافران مترو تهران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ايستگاه كميل مترو تهران محمود يوسفي مجری خط 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ظهر امروز در حاشیه صدوهجدهمین شنبه امید و افتخار درباره آخرین وضع تقاطع شهید تندگویان گفت: طرح بزرگراه شهید تندگویان به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد و اخیرا نیز با مشکل مسیر فاضلاب مواجه شدیم که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

هادی حق‌بین افزود: ظرف دو هفته آینده زیرگذر طرح تندگویان بازگشایی می‌شود و با تغییر مسیر خودرو‌ها سایر جبهه‌های کاری سرعت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مرداد کل طرح تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید اخیر وزیر کشور از طرح شهید بروجردی، گفت: مرحله دوم طرح شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضان ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضان رفع نشوند نمی‌توان کار را پیش برد.

آقای حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که منطقه داده و با توجه به اینکه نقدینگی در اختیار منطقه قرار گرفته، رفع معارض انجام می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم این طرح تا سال آینده تحویل شهروندان شود.

وی همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری گفت: مرحله اول بزرگراه شهید شوشتری به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود و برای احداث مرحله دوم با محیط زیست نامه‌نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی‌ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در اینباره به شهرداری داده نشده است.

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر