Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:12:42 GMT

احتمال ورود کرونای انگلیسی هم به هرمزگان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۶۰۸۵۲

احتمال ورود کرونای انگلیسی هم به هرمزگان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی با اشاره به اینکه از ۱۳ شهرستان استان هرمزگان اکنون ۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت آبی هستند، تصریح کرد: اکنون شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان و حاجی‌آباد در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های رودان، بندرخمیر، قشم، بستک، میناب، سیریک، بندرلنگه، بشاگرد، جاسک و بوموسی نیز در وضعیت آبی (کم خطر) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان هرمزگان طی ماه جاری (دی) نسبت به ماه گذشته (آذر) ۱۸ درصد کاهش یافته است و احتمال شیوع ویروس کرونا در دو ماه آینده (بهمن و اسفند) وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه هرمزگان استانی مسافرپذیر است، احتمال ورود کرونای انگلیسی هم به استان وجود دارد، اظهار کرد: شهروندان از سفرهای غیرضروری و پذیرش مهمان خودداری کنند.

فرشیدی بیان داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۷۲ نفر در استان هرمزگان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 5120533

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرشیدی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرکرد آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرستان کرج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۶۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد