Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: مقرر شده تا در نشست جمعه شورای مرکزی درباره این مسئله تعیین تکلیف شود.

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، درباره خبر استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: این برای سومین بار بود که آقای کروبی اقدام به استعفا از سمت دبیرکلی حزب اعتماد ملی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نامه پیروی استعفاهای قبلی است که هر دو بار نیز با مخالفت اعضای شورای مرکزی همراه شده بود و الان نیز عملاً با نظری که کمیسیون ماده 10 مبنی بر مخالفت با فعالیت حزبی آقای کروبی و 3 تن دیگر از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی داده است، ایشان بار دیگر این فرصت را غنیمت شمرده تا تلاش کند با استعفا از منظر خودشان زمینه فعالیت تشکیلاتی عادی حزب  را فراهم کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد:‌ در رابطه با تصمیمی که کمیسیون ماده 10 گرفت ما اعتراضات خود را به مراجع قضایی و همچنین به خود کمیسیون اعلام کرده‌ایم و همچنان منتظر هستیم تا آنها توضیحات تکمیلی را در این رابطه اعلام کنند اما در ارتباط با استعفای آقای کروبی، مقرر شده تا جمعه این هفته شورای مرکزی نشستی را برگزار کند.

حق‌شناس در پاسخ به این سوال که در 2 بار قبلی که کروبی اعلام استعفا کرده بود نیز، مسئله محدودیت‌های کمیسیون ماده 10 مطرح بود؟ گفت: خیر،  اعلام نظر کمیسیون ماده 10 مبنی بر مخالفت با عدم فعالیت حزبی آقای کروبی و 3 تن دیگر از اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی، پس از  برگزاری کنگره و انتخاب ایشان به عنوان دبیرکل صورت گرفت که طبیعتا ما به این تصمیم کمیسیون ماده 10 اعتراض داریم.

وی درباره احتمال انتخاب دبیرکل جدید در جلسه آتی شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت:  شان شورای مرکزی است که نظر می‌دهد و رای اکثریت اعضا است که تکلیف دبیرکل را مشخص می‌کند./ تسنیم

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای مرکزی حزب اعتماد ملی کمیسیون ماده 10 آقای کروبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی