Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان تیم های اصفهانی گیتی پسند و بازارهای کوثر اصفهان در هفته ششم لیگ برتر رقبای خود را در اصفهان و بهبهان شکست دادند.

در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، امروز (چهارشنبه-۲۴ دی ماه) ۶ دیدار در دو گروه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه پیروزی اصفهان تیم بازارهای روز کوثر از ساعت ۱۵ میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود، ملی حفاری در حالی که در آستانه برتری ۲ بر یک در نیمه اول بود شاگردان رستمی با تیزهوشی بازی را به تساوی کشاندند، گل احسان جزینی در ثانیه های پایانی و قبول آن از سوی داور اعتراض شدید مربی ملی حفاری را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بازارهای روز کوثر اصفهان با تغییر سیستم و فشار بر روی حریف توسط کامبیز کمرگی به گل سوم رسید تا شیرازه تیم ملی حفاری از هم پاشیده شود و خیلی زود پاورپلی را آغاز کنند، همین مساله سبب شد تا گل های چهارم و پنجم را توسط احسان پنجه پور و محمدنویدبخش دریافت کنند.

گیتی پسند دیگر نماینده اصفهان نیز که به بهبهان رفته بود با هتریک قدرت بهادری مقابل اهورا بهبهان به برتری رسید، هاشم شیرعلی زننده تنها گل اهوارا در این دیدار بود.

در دیگر دیدارهای این هفته فردوس قم ۳ بر ۱ شهروند ساری را شکست داد، مقاومت البرز در دیداری حساس مقابل ۵ کراپ الوند با نتیجه ۵ بر۲ به پیروزی رسید.

مس سونگون در شیراز ۷ بر صفر از سد ایمان شیراز گذشت و فرش آرامشهد در خانه ۲ بر ۱ راگای تهران را شکست داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم

شهر تاریخی بهبهان در خوزستان دارای آثار گردشگری مختلفی از جمله کاروانسرای قدیمی، قلعه گلاب، حمام تاریخی بکان و محوطه باستانی ارجان است. بخشی از مناطق دیدنی بهبهان را در ویدئوی زیر می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال