Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@06:54:57 GMT

مرد شیرازی ناصرخسروی اینستاگرام بود !

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۶۸۴۶

مرد شیرازی ناصرخسروی اینستاگرام بود !

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی رصدهای هوشمندانه صورت گرفته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صفحه اینستاگرامی فعال در زمینه فروش داروهای غیرمجاز و نایاب مشاهده شد که با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشنده غیر مجاز اقلام دارویی در شیراز

وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی، هویت گرداننده این صفحه اینستاگرامی را مورد شناسایی قرار دادند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی داروهای نایاب کشف شد، گفت: در تحقیقات اولیه متهم بیان کرد که هیچ گونه مجوز، شناخت و تجربه قبلی در زمینه فروش اقلام داروئی نداشته است و به طمع کسب مال اقدام به ایجاد یک صفحه در خصوص فروش اقلام دارویی کرده است.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: برخی از افراد صرفا به قصد کلاهبرداری اقدام به تبلیغ جهت فروش محصولات دارویی در فضای مجازی می‌کنند و پس از دریافت وجه هیچگونه خدمتی ارائه نمی‌دهند، در برخی از تبلیغات دیگر نیز مشاهده شده که داروهای تحویل شده ناسازگار با شرایط بیمار بوده به گونه ای که در مواردی باعث بستری شدن استفاده کنندگان این داروها در بیمارستان شده است و یا داروها در شرایط غیر استاندارد نگهداری می شدند.

این مقام مسئول گفت: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کشف اخبار حوادث مرد فروشنده اینستاگرام شیراز حوادث شیراز غیر مجاز اخبار فارس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد قتل عکس کرونا زن شوهردار تجاوز گروهی تهران قاتل قیمت خودرو قیمت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان حجت‌الاسلام محی‌الدین مکارم شیرازی امروز جمعه ۷ اردیبهشت به سردار رادان ابلاغ شد، از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و اجرای طرح نور قدردانی و حمایت کرد.

متن پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به شرح زیر است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور