Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 3-0 آتالانتا مقابل میلان، جانپیرو گاسپرینی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی آتالانتا در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ایلیچیچ عملکرد فوق العاده ای داشت اما در برخی موقعیت ها می توانست تصمیم بهتری بگیرد. کل بازیکنان، بازی فوق العاده ای انجام دادند. بازی مقابل میلان، یکی از بهترین نمایش های آتالانتای من از زمان آمدن به این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل صدرنشین سری آ و قهرمان نیم فصل اول علاوه بر اینکه برنده شدیم، از هر نظر برتر بودیم.

بعد بازی با لیورپول که 5 گل در خانه دریافت کردیم، از اشتباهات خود درس گرفتیم و تغییرات لازم را اعمال کردیم. به این نتیجه رسیدیم که باید حریف را بیشتر تحت فشار بگذاریم، بیشتر پرس کنیم و بیشتر به خط دفاعی کمک کنیم. اکنون هفته هاست که نتیجه این تغییرات را می بینید.

آتالانتا با کسب 36 امتیاز، بهترین عملکرد تاریخ خود در نیم فصل اول سری آ را به ثبت رساند اما این تیم طی دو فصل اخیر در نیم فصل دوم بیشترین امتیاز را کسب کرده است. گاسپرینی افزود:

دو سال پیاپی سوم شدیم و به نظرم بازهم توانایی انجام این کار را داریم. فعلا باید همینطور ادامه بدهیم و نزدیک 4 تیم بالای جدول بمانیم. کار بسیار سختی داریم چون میلان، اینتر، رم و ناپولی تقویت شده اند. اگر می خواهید من را وادار به صحبت از اسکودتو کنید، سخت در اشتباه هستید. هفته 25-26 بهتر می توان در مورد وضعیت جدول صحبت کرد.

همچنین بخوانید: میلان 0-3 آتالانتا؛ بد بازی کردن، مجازات سنگین هم دارد

اخبار داغ 

تلفات دیدار تراکتور – گل گهر پس از پایان بازی؛ دو بازیکن اخراج شدند! رونمایی مهدی قائدی از جشن تولد لاکچری برای همسرش لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس کریستیانو رونالدو و رد پیشنهاد وزارت گردشگری عربستان گل 96 متری تام کینگ وارد کتاب گینس شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشت و نتوانست پس از بیشتر از یک در بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد اما کین با وجود افت تیمش هم ستاره بی چون و چرای فوتبال آلمان بود.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست توانست قدرت و توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم هم به نمایش بگذارد و گل‌های بسیار زیاد و مهمی را برای آنها به ثمر رساند.

روزنامه ورزشی بیلد آلمان خبر داده است که یکی از بندهای پاداش موجود در قرارداد این ستاره انگلیسی تاکید کرده بود که اگر او بتواند در یک فصل بیشتر از ۴۰ گل یا پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند پاداش ۳۰۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد.

کین تا به حال در این فصل موفق شده است در ۴۱ دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بایرن انجام داد ۴۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم ارسال کند و به این ترتیب بند پاداش موجود در قراردادش فعال شده است.

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان